What a Twist

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Mia - 22 december 2011 00:08

Någon gång vill jag testa att fira jul utan julklappar...bara för att!

Det har blitt nån sorts spendera-pengar hysteri... Julen ska ju va lugnets och fridens dag.....sa Fabian från Siba reklamen!


Jag är kalas trött! Verkligen galet trött! Det känns som om det är små pebbles i mina ögon!

Men ändå så har ja inte lust att sova! Å ja vet, att imorrn morgon så kommer sova vara det enda på hela jorden som jag har lust med.

KNEPIGT!


Ähhhhh.....Snart e man uppsagd så då kan ja sova hur möe ja vill...haha, eller förresten, det kan jag nu för tin också...Nä, ett heltids jobb vore att föredra va!

Nån som läser detta å känner nån som känner nån som kan fixa mig ett sånt jobb kommer att bli uppskattad! Jag kan nämna ert namn här i min blogg med tusentals läsare varje dag, så kan denna personen bli lite småkänd den me!

Haha .. :P


Nä ska ta mig i kragen å sova nu!


Ska hålla tummarna för lite snö imorrn!...eller ja, på julafton åtminstone! =)


Tjipp!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards