What a Twist

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Mia - 17 oktober 2010 13:58

Gissa vad jag ska göra imorgon??

JOBBA!

Ska testa på att vara försäljare åt Jericho hudvårds produkter! Jericho's produkter är baserade på döda havets "läkande kraft" :O Vilket kan vara anledningen till deras priser.... en burk med body scrub ligger på MINST 800 dollar, vilket i svenska kronor e 5600 spenn! God daamn!

Men sen så ger deras produkter resultat också :p


dock så tjänar man utefter vad man säljer...

Men det verkar kul! Så ska testa detta tills W&T hittar ett jobb till mig!:D


Vi har eventuellt hittat en ny lägenhet som vi ska bo i! Fast vi har dock inte sett den än... haha. Men läget och priset är perfekt! Sen har ägaren snackat om att hon från början investerade i den för att göra om den till en lyxlägenhet och sen sälja...men nu under finanskrisen är det omöjligt så hon vill hyra ut den istället, till ett bra pris! Så om vi har tur så är den färdigrenoverad :P Fully furnished också :D


Måste säga att jag saknar den svenska hösten (när det är fint väder) otroligt mycket!...kommer nog sakna den svenska vintern minst lika mycket också :p uj uj uj.


Vill även nämna att det är tragiskt det som hänt i Afghanistan nu under helgen... Även om det inte hände min mamma något (som är där nere nu) så blir jag ändå extra orolig, Saknar henne! (Och resten av min familj :)


Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen! Roman sover redan som en liten wombat hehe :P


Ps. Idag har det varit fiin fint väder! så vi har utforskat lite av Surry Hills området, vilket jag tycker verkar vara ett av Sydneys mysigaste ställen, än så länge! Ouff...Sydney är så stort... Man kan promenera fem timmar åt ett håll, och du är fortfarande i stan! Ds.


 


Over and out.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards