What a Twist

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Mia - 31 augusti 2009 22:49

Grattis till mina twillfits som äntligen har skaffat sig sin första bil! Kmr ej ihåg vilket märke de är men söt är den...lite brett arsle och de gillar vi :p haha kan inte låta bli att spana in sånt på även bilar ;d Nu kan vi dra till Ullared och springa runt som små glada småbarn som nyss fått godis!


Mitt nya uppdrag är att bränna en alldeles underbart grym cd skiva till bilen nu ;)

Fick verkligen en kick till att sätta fart med mitt egna körkort när jag fick reda på att de köpt bilen :) Kan inte sluta längta tills den där dagen då jag också har mig en egen bil...sätta på musiken på högsta volym och bara njuta ;D DJ Mind- Bon Voyage(Dogma remix)...sjukt gammal låt men har faktiskt inte hittat någon bättre bil låt :p mehe yadi yadi

Ska ta å borsta tänderna o sånt nu! Skola imörrn, ska faktiskt bli kul tror ja :)


tjarå 

Av Mia - 31 augusti 2009 17:37

Är Bitter fittan för tillfället. Är Hungrig och skitinödig. Fan!


Idag:

Sökte jobb för andra gången på Max...

Fixade nån e-legitimations grejs så nu äntligen har ja ansökt om studiebidrag...

Betalat alla räkningar...

Röjjt i rummet så målarpojkarna kan komma och måla fönstrena! hoppas de klampar omkring här i huset med färg på skorna så HFAB måste byta golven, dom e äckliga nu...


Kan ju annars också tillägga att jag har väntat på min pizza i över en timme nu... Bitter var ordet.


Vill ha min dator lagad NU! vill lägga upp nya bilder...vill titta på bilder över huvudtaget..sitter på farsans dator som nödlösning...här finns det inga roliga bilder nej, Modelltåg å sånt bara...inte min fetich:(


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards