What a Twist

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Mia - 16 augusti 2009 23:46

Daaaamn! Känns sjuukt att vara tillbaks i Halmstad igen! Fick exakt samma känsla som när man åker till stugan! :o Jamenar, först riga i nästan en vecka...var hemma i hstad lite mer än en dag för att sen åka till Hamburgsund igen för att jobba! Tjänat gooa pengar nu iaf ;)

Ska söka jobb imorgon förresten! Efter att ha fått jobbat av mig märkte jag hur jävla underbart det verkligen är att träffa nytt folk (jobbade ju som servitris) och få välförtjänta pengar! Vill spy på skolan, har inte lust att vara med i nollningen...har inte lust att plugga längre...they can kiss my assss säger ja baahh! :D Jobba is the shit! Vill ni veta varför? Därför att då får man cash till att hitta på saker som att spara dem till nyttiga saker(haha), resa, shoppa, körkort, tatuering, nya möbler, lägenhet(?)!

haha, det var min motivering till varför. Faktiskt en väldigt bra motivering...om någon skulle vilja fråga mig =D


Kommer nog faktiskt sakna att jobba på Nolhottens krog&restaurang... nästa sommar vet ni i alla fall vart ni kan hitta mig ;) just precis där!


Morbror bjöd med hela personalen till Liseberg idag förresten. Helt ok! Va lite trist väder och jag blev tyvärr rätt besviken på alla åk attraktioner! Allt kändes så mycket mera maffigt när man var mindre, har inte varit på Liseberg sen Åk 9...sisådär 4-5 år sedan nu! Daaamn. Vann en liten gul hundvalp däremot! Den döpte vi till Arnold och den är en present till Roman :) Roman har fått strikta tillsägelser från min sida om att han ej får döpa om Arnold. Annars var det riktigt trevligt ;) Gasten var riktigt rolig, skrattade lagom när andra blev rädda :D Och det är klart....berg-och-dalbanorna var grymma ändå (om man bortser från att det gick så snabbt alltsammans) ;)


Nåja veckan som kommer, kommer innehålla mkt stojj, I guess.

Ska ta å avsluta med något ballt nu...


Två älgar var ute och flög, men plötsligt så krashade den ena älgen... varför?

Vet inte (höhö)

Den fick en bulle i ögat!


jag tyckte faktiskt att den var väldigt rolig :p

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards