What a Twist

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Mia - 23 juni 2009 23:04

Mitt halva ansikte e grisrött och grisvarmt! Min andra halva av fejjan e bara rosa och varm :P hahaha därav TWO FACE

Fan, e ju liv på stan idag, fick reda på'ett  nu när emilia skrev att de va folk som tatt sig ut från garderoberna! Sommarn is back in Hstad och de e då fanimej rediga grejer ;) Välkomna alla jävla underbara tursiter!


aha jaaa! Blev inte nått me färga håret igen! Kom ju på att jag inte har ett FUCKING jobb (sur som fané på ett visst arbete jag har.) och en arbetsgivare som på något sätt inte svarar när man hör av sig ang. ett jobb hon sa att hon skulle försöka fixa till mig. Lite irriterad är jag faktiskt, det är nästan värre än arbetsgivarna på TT-Line. men lägg då märke till ordet Nästan. Så det jag menade med det hela är att jag inte har råd ._.

Neej, annars så mår jag bra! Har lekt med Emilia och Marjan idag! Lite lite med Adde också...lite synd om den stackars lilla skitungen får slita som en slav i affären :p typ.

haha

Nu, så ska ja fixa diskmaskinen!  samtidigt som ja lyssnar på äkta klubbmusik vilket e r'n'b/ hiphop ;) de ni!

Hoppas älsklingen vill komma till mai på lörda, saknar min favorit snopp oerhört mkt :(


Choklad Gifflarna e slut förresten...jahapp... förlåt då :/

Vill köpa nya!

(och nya skor!)

Ska till Hamburgsund tidigt imorrn förresten, ska hjälpa mamma att hämta ner en soffa, vår 25 år gamla skinn soffa har ju blitt lite sleten genom åren...men liksom, damn den e underbar...hoppas den nya kommer bli lika lyckad! Säger tack till min kära moster i förväg som skänker den till oss =D

hmm, tror faktiskt att den här sommaren kan bli lyckad! Även om körkortet kommer kännas långt borta, så kan de nog gå vägen ;) min depression har sakta börjat försvinna så nu kan jag lugnt fortsätta med diskmaskinen och smsa med roman angående mina små tomater till skinkor :p haha ;)


Peace! och handen körd rakt upp i fejjan på er haha (Springbreak)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards