What a Twist

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Mia - 2 juni 2009 15:08

Jaa...Jag har fastnat för sidan forever21. Billigt billigt, hade jag haft pengar hade jag köpt skiten ja tänker visa nu... jag svär.

:O

Lindy Platform Pumps, $22,80 bara


 Kerry SS Hoodie, $13,80  bara



 H81 Woke Up Late Tank, bara $16,90


så spana in sidan nu, köp er ngt fint..finns för studds också... och Gör mig fett avundsjuk om ni skulle råka tycka det ja la upp precis, här på bloggen, skulle vara snyggt! ;)

-www.forever21.com



Av Mia - 2 juni 2009 12:34

Nej..nu e ja jävligt deprimerad :( Milia ringde precis, berättade att man ska anvnda sig av ngn jävla kurslitteratur till hemtentan...hade fan glömt bort att vi ens hade ngn.. :/ fan fan, så nu måste jag ta mig till äckel statsbiblan och låna en äckel bok! Orka cykla liksom :( måste betala tillbaks hundra kronor till Marjan också...jag som ville färja håret haha. Mkt ja får offra och skita i den här sommarn, FAN va deprimerad jag är just nu >.<


Ska göra några jävla leffsor nu så jag kan få upp mitt skit humör.



Einar!


13:44

Lefs-paketet hade gått ut...för 1½ år sedan.

Gör kokosrulltårta med marsàn fyllning istället. Mycket godare och är krämigare, så lefsorna kan ta och dra åt helvete.

Nästan så man börjar fundera på att gå på en Anger Management kurs, nej. Det skiter jag nog i förresten! Är jävligt stabil utan sånt trams.

:(

ryck upp dig Mia! Tänk: Berlin! Berlin! Berlin!

Funkar lite kanske.. får se :)

Lyssnar på NRJ webradio också, lite uppmuntrande eftersom man får sig en paus från RIX ÄÄFEEEEEEEEEEEEEEEN. Konstigt däremot att jag kom på nu, sisådär 5 år senare, att "wow, NRJ finns ju inte längre i Halland!" Paletten föll på plats :p Men fan va kassa dom blitt! Lite bättre musik än fjantarna på rix fn, men nej ja vill ändå klaga haha.

Vill inte till biblan... Hoppas roman kommer flygandes med tajta trikåer och kidnappar mig till en tropisk Ö. Kanske ska börja packa lite ? och sen kläcka ur mig min fina idé (för femtioelfte gången) till älsklingen.

Skulle va lite kul att se han i tajta trikåer också ifs :p hmm... Ska skriva ner det på min Önskelista till min 20års present mohaha


Okej, Nu kom Svenne Banan med Promoe på radion...de höjjer sig stegvis i mina ögon! Grattis, kämpa på!

Halo...Halo3 är kul.


Av Mia - 2 juni 2009 09:37

Livet leker vidare

e 18 grader i skuggan, ska snart ut på altanen och sola samtidigt föröka plugga lite hemtenta :P

AWW Fairytale kom på radion nu :D Va glad ja blev hahah

både ja o mammsen e lite smått bettutade i den låten :P jamenar...hur kan man inte liksom?!

hmm...annars? nej får se vad som händer, för stunden vill jag bara att ni ska veta hur otroligt mkt ja njuter av livet just nu :P haha

lite tråkigt med mobilen...men va ska man göra, går inte att ändra! :D

Folk som vill mig nått får försöka msn eller hemtelen ;D


ska se Kung Fu Panda snart...eller ja, ngn gång i veckan, ja måste :P


sjaao

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards