What a Twist

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Mia - 17 oktober 2009 23:24

Lyssnar på Top list på spotify...Några låtar som jag lyssnade på förr, är med...väcker gamla minnen och känslor :p mysigt!

Eminem var en av mååånga hiphop favoriter :p

Av Mia - 17 oktober 2009 23:08

Känner hur seg ja vart på att blogga på sistone! All skola, mamma som åkt på utlandstjänst, födelsedag och nu e ja sjuk :P Riktigt bra förklaringar tycker ja!

Ska jag vara ärlig har det inte hänt allt för mycket heller :p Är klar med 50% av allt skolarbete nu, vilket e skönt... I guess.

Är så jädra sugen på en resa nu, skulle sitta sååå fint! Vill ta en resa med älsklingen och en med bara mina bruttor! Hade vart så najs :D


Vattnade min fina blomma nyss, full med spindelnät :O

Men den luktar gott! Honung och vanilj i stort sett :)


Hmm...vad har hänt idag då?

Har städat hela huset ida! Pappa, brruuuush o jag tog en stor städar dag :p så nu ligger ja i sängen och myser av den härliga doften av nya sänglakan :D, Har även vart o käkat pizza på Cantina med twillsen! Ingen av oss käkade upp våra pizzor...för vi va så jävla mätta:P annars gör d hur jävla goa pizzor som helst!


Tjena va tråkigt inlägg de här blev...jaja orkar inte engagera mig just :p


tjipp o hojj

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards