What a Twist

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Mia - 13 oktober 2009 10:37

Så, nu slängs lite bilder från Stockholm upp!


utanför Skansen

     

Väl inne på Skansen, samt inne i Akvariet! :D

         

    

Och så en bild från då vi precis kommit hem till min kusins lägenhet igen :)

  


Men dessa bilder är från min Faster och hennes man's kamera, så det kommer mera sen! När jag fått chans till att föra över bilder från min egna kamera :P höhö


baba

Av Mia - 13 oktober 2009 10:08

Så, så e de!

Sitter barnvakt åt Romans lillasyster :-D Just nu är hon i skolan. Fick gå upp samtidigt som henne för att ta bussen med 'na till skolan och sen ta bussen hem igen, fick vänta på bussen i 10 minuter och det var nästan minus grader i morse !!  Som jag frös! Mina lår och skinkor var knallröda damniit :P Sen när jag äntligen kommit "hem" gick jag å sket...det var så jdra underbart! hahaha

Men kom ner hit till Glumslöv/Landskrona igår eftermiddag... Lena var redan hemma när jag och Älsklngen kom hit för att babysitta tjejen :P så det blev lite käk och sen körde vi henne till träningen, jag hade tänkt att vi skulle kolla på eller att jag kanske till å med kunde få övningsköra undertiden hon var där...men icke! Min favvo snopp hade tänkt släpa med mig till hans gym... haha, jaja, blev att dra på mina rosa mjukisbrallor och en vit röd tränins tshirt av lena, fick även låna deras mammas gympa dojjor! Cyklade i tjugo minuter på gymmet.... de har tv apparater på deras konditionsmaskiner och jag hittade en av mina favorit serier bland kanalerna; Greys Anatomi :D:D

När den var slut försökte vara duktig i några minuter till innan jag tröttnade och gick ner till Roman och Joni som var nere i skrotrummet :P Hämtade min jacka, ringde Sofie och så tog hon och jag en liten promenad istället :P MKT TREVLIGARE :D

Romans gym är mkt kassare än Nautilus mohaha! förutom att de har tv p träningsmaskinerna då...det var rätt najs :P


Nåja, tänkte lägga upp lite bilder från Stockholm alldeles strax, men ska nog ta något att äta, sova en halvtimma eller duscha...bara jag gör nått! :D


Tiiidddiiiii!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards