What a Twist

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Mia - 19 januari 2009 22:53

Nu kommer jag inte ihåg vad ja skrev sist, men är stor möjlighet att jag nämnt att ja o romi såg på bio i lördes! :D haha nu kom minnet tillbaks, de skrev ja sist ja...

aaaahjaaaa. På söndagen så vart vi hembjudna till hans mamma där vi käkade lunch och visade dom en film där vi dök med delfiner, från Roatan :)

fick lite mat med oss hem :P


Nåååjaaa :D vi skulle hyrt en film på hemmakväll, en vampyrs bekännelse..roman hade inte sett den :o, så vi rota igenom hela affärn efter filmjäveln, nähe då va den inte där... kassörskan va så förvånad eftersom hon tydligen stått o spanat in den dagen innan ^^ så vi åkte hem o tanka ner den istället :p köpte dock lite chips och dipp o sånt ;p


Smakade på ett rödvin jag lyckades få med mig hem efter en av festerna på tt-lines Peter Pundare båt :D Förjääääääävla äckligt vin! fyfan.

Den som köpte de vinet hade verkligen dålig smak eller bara ville ha nått billigt fanskap :S

fast innan vi glodde på filmen gjorde älsklingen mat till oss :D tanken var att ja bara skulle tvätta håret innan vi käkade, men tyckte de va så kallt i lägenheten så slutade me att jag låg i badkaret med så mycket vatten de gick(Kokhett) :P Roman kommer in och frågar vafan ja gör o maten e klar...slutade med att jag käkade i badkaret och roman satt o höll mig sällskap :D

så där satt vi inne på hans toalett och käkade korv och potatis :P haha


klockan sju imorse släppte roman av mig på tågstationen, han skulle till jobbet och jag skulle hem till lilla halmstad.

Visade sig att mitt tåg som brukar gå 07:38 var försenat till: 07:45.

så när klockan börjar närma sig kvart i åtta går ja ut på perrongen bland alla jävla skånefjortisar (stor jävla flock var de denna gången!) och tåget kommer, vi går på...jag hittade mig en sittplats snabbt som attan. Människa efter människa fyller tåget, tillslut står alla packade som sillar överallt i tåget, vid dörrarna, i gångarna..ja nästan på varandra xD så när det verkligen är omöjligt att ta sig ut ur tåget igen så säger tågpersonalen via högtalarna:
"vi vill ännu en gång påpeka att detta är inte öresundståget som ska fortsätta mot Göteborg, via halmstad, utan detta tågs slutstation är Ängelholm. Jag upprepar, det här tågets slutstation är Ängelholm."


Jippi yäy, lyckades sätta mig på ett av skånetrafikens Grrrröna tåg.


Nåja, det rätta tåget som jag egentligen skulle med gick bara två minuter efter, så i Ängelholm behövde jag bara vänta så lite ;p inte helt plågsamt...slapp betala...råkade somna B-) ööööhm


sen efter det fick jag släpa mig fram till Fuck österskans, vänta på bussen i en hel kvart!  var itne hemma förens vid tio. (att en resa kan ta så jävla lång tid...ska lära mig teleportering ffs. DET hade vart härligt!)

Vid det laget var jag rätt trött på att resa, och förbannat hungrig! Hade bara käkat ett äpple!

Fick nån slint i skallen när ja såg köket så utan att skita i hur det såg ut på diskbänken och bara börja äta min frulle som jag brukar göra, så började jag städa...diskade, gjorde rent diskbänken, spisen(hela), gjorde rent matbordet....ett under att jag inte började damsuga och damtorka :p hade ja legat död i något hörne då haha.


Annars har det varit en händelserik dag idag....Bl.a. så har Martyna den lilla jäveln fått sitt körkort! Grattis till henne det aset :p

snart är de min o magdas tur ;9


Kollade på Narnia 2 idag me familjen när vi käka:P hahaha

Den va sketa mysig :D:D:D:D


annan bra film jag kan rekomendera är Igor.

skit söt o skit rolig :p hehe


Nu ska jag nog borsta tänderna och lägga mig... är ju trots allt skola imorgon. Suck... nytt ämne också._



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards