What a Twist

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Mia - 16 januari 2009 18:02

Tänk om man kunde spola tillbaks tiden? Bara några månader jag ber om, inget annat.

Allt var så perfekt då, inge stress utan bara en massa softande :)

På den tiden var det knappt någon skola, man fick studiebidrag utan att göra så mkt...det var tider de!


Nu verkar det som om allt vänder, orka.


Ska nog bli Spa terapeut förresten :D

Kom fram till att jag gillar sånt! Så de blire nog ;p

Sen så efter utbildningen öppnar man ett eget spa eller jobbar på nått lyxhotell någonstans i världen ;) uj uj uj


sha boo yaa

Av Mia - 16 januari 2009 17:54

Är jätte hungrig :( hälften av familjen åkte för att handal mat, hoppas de köper vanilj yoghurt så ja kan blanda de med massa hallon o blåbär i mi mixer, mmh-mm! mumma :D


Nåja idag gick jag upp sketa tidigt, fattar inte va det är för fel ´på mig, varje natt innan ja lägger mig sätte rja klockan skit tidigt för att jag får för mig att jag ska göra nått nyttigt (tex; sola, städa, promenera osv) på förmiddagen...fan äre för fel? Jag vet ju att jag ändå kommer stänga av alarmet och sova vidare! jävla onödigt :P

Fast idag hade jag en tid o passa, på Eva Salong :) Skulle egentligen göra braziliansk vaxning, men fixade armhålorna istället för ja tyckte de va billigare...e lite snålt me cash just nu... men blev ändå att ja köpte till nån speciell kräm som gör att håret inte ska växa ut lika snabbt o skit, så kom upp i samma summa som jag egentligen skulle betalat för braziliansk vaxning ändå :P men men

två flugor i en smäll!

däremot fixat ny tid för brazilian ^^


Tog bussen till Magda sen vid ett tiden =D skulle ta oss till tatueran för o ändra min tatuering o Mar ville boka tid till sin :P Kollade på Igor (film, jätte jätte söt!) och sen spelade vi Little Big Planet och åt nudlar :D fick reda på att tatuerarn har ledigt ida^^ nu sitter ja här, väntar på mat... sen ska jag promenera röven av mig haha, idag igen!


Nåja


nått annat o tillägga?

nähe..


Nu sattes de igång hög musik nerifrån köket, kanske mamma? inte alls! ;) haha :P


tjo!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards