What a Twist

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Mia - 25 juni 2009 10:46

Är fett deprimerad, har inget att göra...eller egentligen har jag ju det...fixa diskmaskinen, städa, träna, ta sig till Maxi och Skopunkten, måla rummet, sola. Men det känns som att alla dessa saker kan lika gärna vänta tills en annan dag, för efter jag gjort dem så kommer jag återigen inte ha ett skit att göra. Är deprimerad för att jag inte får arbeta ett jävla skit och för att jag inte har någon att leka med känns det som, alla jobbar eller är bortresta :( buhu :(

hade jag fått jobba något hade det varit chill! Då hade jag haft något som jag sysslat med liksom, but no.


åååå.


Vill inte ens tröstbaka!

Skulle kunna gå ut o springa, fast ska träna på gym sen lr nått...

ska försöka boka upp mig o marjan på afroo dans nästa måndag me. De ser ja fan framemot!


Fan va sorglig ja e. Ska gå och söka jobb, Ska släpa me brodern Mikael också. Måste få upp humöret på något jävla vis.

Tänk att vinna några miljoner, hade jag kunnat spendera min tid åt att shoppa, tatuera mig, resa utomlands eller upp i sverige. Ta en shoppingrunda i Gbg, eller oo jag vet! Stockholm! Där har jag ju inte varit :O


Vill öppna ett vandrarhem någonstans uppe i Grebbestad trakterna!

Förresten var restaurangen som min morbror har öppnat i Hamburgsund underbart mysig! Det går riktigt bra för dom också! :) Hade ju fan kunnat söka jobb där om det inte vore för att jag är låst till ett annat här i äckel Halmstad 8-)...


Mer negativ än vad jag är just nu finns bara inte :p


cheriooz!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards