What a Twist

Direktlänk till inlägg 27 april 2009

fan va de ska va svårt ibland då...!

Av Mia - 27 april 2009 10:09

glömde att kolla när jag gjort mig tillgänglig på studentconsuting...inte för att de har ringt men ändå :p bara ville påpeka att jag glömde... haha

hoppas man har utvecklat nått fräckt som gör underverk för minnet lagom tills de att jag blivit gammal :S Eller ett motgift för Alzheimers, skulle då inte förvåna mig om jag fick det... har fan en jädra massa saker jag skulle gjort, men som inte blivit gjorda pga mitt minne ^^ brände gröten imorse också, gör ont i mitt öga, känns nästan som om det ska ploppa ut :s haha jsuteja...brände gröten, för jag virra bort mig i hallen och där stod jag och fjanta mig framför spegeln...plötsligt börjar det lukta lite bränt:P Så nu vet jag hur bränd havregrynsgröt luktar och ser ut haha


Ska snart till Emilia och sen skolan... måste betala räkningar idag, och köpa busskort! Daamn. Aktivera mitt Visa kort också btw :/...hoppas de går nudååå

ska nog be att få min gamla kod till det nya kortet faktiskt...mkt enklare och så slipper jag spärra kortet av misstag på fyllan :p haha


Big Black Horse and a Cherry Tree

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 31 januari 2022 23:56

Uppe i Norden, där bor jag och mina systrar Djupt inne i skogen möts vi upp för att leka och lyssna  till hinner från träden till visor om jorden till sagor om världen, så skriver vi ner dem och samlar på orden och tar med dem på färd ...

Av Mia - 28 juli 2014 12:28

På tal om utbildningar... Har varit så bestämd med det här Dietistprogrammet så det finns inte, har tänkt att jag nu banne mig har bestämt mig. Men självklart vart det ju inte så! Haha. Självklart.... xD   Har suttit och kikat på en annan utb...

Av Mia - 17 juli 2014 20:53

  Har äntligen köpt ingredienser och testat göra den där huskuren jag skrivit om! Det blev dock ingen geléaktig konsistens, som det stod i receptet att det skulle. Men det kanske har och göra med vilken honung man använder? Gott är det i alla fa...

Av Mia - 15 juli 2014 11:19

Jag tränade igår! Hör och häpna! Haha xD Tog ett 30 minuters pass vid lunch, bara ca 7 minuters uppvärming på en crosstrainer, sen körde jag ben, med lättare vikter än vad jag normalt brukar ha, lite armar och magövningar. Märktes att jag inte trän...

Av Mia - 12 juli 2014 23:11

Tröttnade på min gamla header, så testar att byta. Men, om jag får säga det själv, så lyckades jag faktiskt fånga en ganska bra bild på den här snoken!   Så ja, tills jag hittar en mer passande bild får den här duga :D       Kan ju till...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards