What a Twist

Alla inlägg den 26 april 2009

Av Mia - 26 april 2009 22:38

fick lite nervspill precis fan...precis bytt lösen till msn, och så funka fanskapet inte! men men...löste sig iaf så nu kan jag må bra igen :P haha

Så här sitter jaråå, käkar Tom&Jerry kex o dricker juice tror ja de är:s

fick mina våfflor idag förreste.... lagom efter att pappi grillat till det riktigt ordentligt och mutti gjorde en underbar potatissallad ;) borde nästan sälja just hennes potatis sallad...helvete va go den e ! :D


men pssh jaja... i helgen,,,de ända ja pratar om nu för tiden..vad som händer på mina helger hahah

har fan inget vettigt att skriva här...

men i alla Fulla fall!

Roman kom i Torsdes :) kommer inte ihåg va vi gjorde på fredan riktigt, Jo! Jag hitta en frääsh skjorta till älsklingen, pluss ett par shorts! Vi vart ju in till stan ;) Och denna gången gillade han också det ja hittat! så de köpte han :) mjeheh

hmmm... juste, vi tog oss senare in mot jocke, sen träffa vi på Twillfitsen så irrade vi bort oss mot hemköpt vid Sture...sååååå där så mötte vi upp rasmus, emilia, jocke och Edward! =) sen tog vi oss till nån s.k förfest...från vilken vi blev utslängda ifrån:P Roman råkade stöta till en hylla när han tog på sig skorna, killen som bodde i lägenheten fick flipp och anklade han för att ha pajjat den (den blev lite sne bara) och slängde ut han med magda o martyna...ropade sen på jocke och skrek en massa skit om att vi hade sprejjat raklödder på duschen och hyllan då...så han ville helt enkelt inte ha oss där hahah :P inte för att de va världens roligaste förfest så gjorde inte mig nått :D


Så det vart Tre Hjärtan! Där börjar mina minnerluckor komma in:P Trffade på en jävla massa folk...fast har lite svårt att komma ihåg vilka men de va jävligt många iaf de vet ja! haha

Älskling tvingade ut mig på matjakt, så blev pölsemannen! Sen behövde jag pissa så närmaste toaletten var kyrkan... :S hahah I'm Sorry ;) :$

Men njaajaaa, onödigt vetande fan haha

blev Asian efteråt...nu börjar mina minnesluckor bli en aniiiing mer fan haha

och sen vet ja inte så mkt mer än att vi Inte gick till B&B, gick till McD istället jag å emilia pissade nånstans vid Harrys, jag skulle ha ätit en cheeseburgare men blev en tugga och sen Schmock och mia däckade :s de fick i princip bära ut mig från donkan hahaha...pinsamt men händer väll de flesta då o då ;) haha

kommer inte ihåg hur vi klev på bussen, hur vi betala vet att jag vaknade till lagom att märka att vi åkt förbi vår hållplats så jag och roman fick gå en bit innan vi kom hem...med ett mini stopp på vägen för att en viss person behövde tömma magen lite... 8-)


Mådde inte så dåligt dagen efter faktiskt! till en blrjan iaf! sen körde de över mig totalt ett tag och roman lillen blev sjuk :/

Såå blev att vi missade förfest hos Emilia och en till utgång :/ jädra peck! men hennes homies frn norrköping får ta sig ner fler gånger! Hade vart kul o träfffa dom :)


så idag äre då söndag...vi sov till rätt länge...käka frulle och sov igen..sen började ag rensa mitt äckel rum, visst äre större nu när ja flyttat på sängfan men ändå så jävla litet, får klaustrofobi(hur stavas de nu då??!) förfan :/

äsh...Älsklingen har åkt hem nu :/ tomt utan han...

sååå nu sitter jag här, är aktiv på msn också...inte så jädra ofta de händer!

hmm hmm...va en jädra del ja skulle skrivit faktiskt...eller blev ju en liten del nu, men ja ännu mer egentligen ;) moha

börjar tröttna på att skriva blogg! kommer aldrig me nått vettigt! Och händer de nått vettigt glömmer ja de lika snabbt ni vet haha så ingen idé att fråga va ja käka för frulle igår :S verkligen inte...

Nej nu ska ja kolla vilka dagar ja gjort mig tillgänglig på hos Studentconsulting så ja inte får en fet överraskning bara sådär :p


heerrå era stekjärn


23:38

haha e så jävla förbannat lycklig!! kommer en uppföljade till fable:P hahaha

e så jädra mkt nörd som det bara går när de gäller de spelet ;p

försökte locka mikael till att bli min försöktkanin...men min homeboy da bruush ångrade sig. Var visserligen hans idé, nämligen att göra kolsyrad mjölk...undra ifall de är gott? nästan så man ska testa...


gonatt

Av Mia - 26 april 2009 11:16

hej:P

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards