What a Twist

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Mia - 15 mars 2008 22:22

haha vafan! låter som vilken svensk pop låt som helst juuuu! fan :(

Upp o Hoppa skulle gått vidare! :D DET är en bra låt !


Men i vilket fall som helst så är jag uttråkaad xD snälla save me! underhåll mig någon! Björn Gustavsson va inte så djävulskt bra på det ikväll iaf:P fast dikten va himla skön ändå :p


Hatar att va sjuuuuuk >.< bajs bajs


trodde jag skulle va frisk idag, icke.. där gick min helg åt helvete :/


fick iaf gå till konsum idag...va ju solsken o fint väder hela dagen så vafan...palla sitta o va deppig hela helgen liksom! men, självklart så höll ju solskenet ända tills jag stack huvvet utanför dörrn för att äääntligen få min lilla promenad som jag hade lyckats övertala Mutti till att ge mig :P frisk luft kan va bra :D Faktiskt...men skit inte denna gången, blev inte bättre utan snarare nästan sämre:S fast tog inte min medicin som jag skulle visserligen, schmock... men känns fett onödigt för den hjälper inte så som den gjorde innan för typ hundra år sen, men jag fortsätter ändå att ta den varje gång jag blir sjuk xD ååå suget efter skumtomtar kommer krypandes nu också, wiho :D har jag något gott hemma da? Njeeetskiiiiiiiiiiiiiiiii. snyft


Ber om ursäkt för att det ända jag kan göra nu för tiden är att klaga men haha, det är ju min blogg förstår ni, mina regler och de regler som gäller är att jag skriver vafaan jag har lust till att skriva :D Get it? - Goood ;)


haha

vart får jag allt ifrån?

-Glöggen!



Over and Out, och sånt :) toodels




Av Mia - 15 mars 2008 15:56

Torkel i Knipa ;)


blev väckt tidigt idag, kvart över sju imorse, alldeles för tidigt ^^ Nu va de Romans tur att ha haft en förjävlig dröm :O naww :) sötisen då.


Gick iaf upp och käkade frukost me mamma och pappa som skulle iväg och dyka vid nio tiden på morgonen! De håller på att ta sina dyk-certifikat! och efter dom äre jag o brorsans tur för det ;) weeeeeee

Allt detta för att vi ska kunna dyka och sånt när vi väl är på Roatan nästa vinter :D hur underbart ska inte det bli då?! ;D


Jalla så gick Mia och sov direkt efter den första frukosten :D sov som en feting gris ;) aw aw aw va skönt! :D

Mia party sugen:(

Igår va de underbar >.< jag satt hemma o möglade :( bläää idag äre fint väder också bara för de :o kommer bara sitte hemma o mögla idag också

:( ABOOO


Har storstädat mitt rum idag för den som är intresserad! moppade till o me golvet;) hahaha inte för att de blev nån skillnad men....luktar lite gott iaf, typ äpple eller nått :)


 



Denna håruppsättningen lär det förresten bli på balen:) den e la fin?! :D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards