What a Twist

Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Mia - 12 mars 2008 13:15

vaknade imorse och hade himla ont i båda öronenoch förjävla ont i halsen:(

snyft.  fast... e ju hemma från plugget idag så ;D


Ska iaf gå och duscha nu och sen äta frunch wheheh....blir misshandlad av min lilla mage nu :p


jag har en cykel, en cykel som e blank

kanske du också har en cykel som e blank

Om alla hade en cykel som jag så skulle det

bli renare i luften, aha, i luften, aha


:P




15:08

Fick ett brev från min skola idag...tänkte "detta kan inte va nå positivt:S" när ja såg brevet....Öppnar det och läser "Hej! Tyvärr har du inte gjort uppgifterna och kan därför inte få G som det ser ut som nu.." och bla bla....hatar o ha rätt ibland:P

Iaf, det står i brevet att jag har tills på fredag på mig att fixa de uppgifter jag behöver, stolpskottet till lärare hade skickat ett mail angående detta jävla betyg till min GAMLA hotmail adress för ett tag sen, hon visste mkt väl om att jag har en ny eftersom jag skrivit det till henne och berättat att min gamla blivit hackad och gett henne min nya mail adress....GRR.... så står det även att jag kan besöka henne på hennes arbetsrum om jag behöver hjälp med något, typ få material eller så.... hon är där på Måndagar (har ju fan redan varit...) och fredagar (är ju då jag ska lämna in helvetes uppgiterna) plus att ja är sjuk! hur i helvete hade hon tänkt sig att jag ska fixa detta? hon kunde lika gärna ha skickat detta brevet hem till min BREVLÅDA förra veckan ist för nu i måndes.... jävla stolpskott.

Skrev nyss ett mail till henne och förklarade så snällt och vänligt som jag kunde allt det jag nyss har klagat på:P


Börjar få nått emot lärare...grymt starkt jävla mkt också för den delen.


Dj Felli Fel ft. Akon, Diddy, Lil Jon, Ludacris - get buck in here:

http://www.youtube.com/watch?v=EJv2RBwCDI4&feature=related

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards