What a Twist

Alla inlägg under oktober 2008

Av Mia - 5 oktober 2008 21:41

Yes fan!

Jag o Romi hade brist på annat o göra så vi addade två par bröstvårtor med hjälp av en röd tuschpenna på mitt extra hull som ja lagt på mig sen sommarn ;D hahahaha...Hade verkligen inget o göra! liksom, där satt vi...snackade om allt fanskap man kan komma på och käkade lite mat...och ja satt o klämde på mitt extra lilla fett på magen :o ja...vart kommer alla dessa underbart smarta idéer ifrån ? :D hahaha...vill nog aldrig veta det.


Nej nog om detta! Igår fyllde jag år, och yaaao ja köpte mig en mobil! Svart o guldig e den :D Samsung däremot....jag som svor att aldrig skaffa samsung, e ju fan van vid nokia o sony ericsson! fattar knappt dessa otroligt inveklade knappar o menyer på denna mobil...kommer dessvärre ej ihåg vad själva mobilen heter xD mohaha, inte för att ja brydde mig! den funkar, 3,2megapixel kamera...precis som min förra mobil som försvann i somras! och såklart prutade vi till oss 1Gb extra minne till det redan nerprutade priset :O wii! dessvärre gick de inte o försäkra skiten(?) så ska tillbaks dit nu i veckan o göra det...kan ju va bra för nån med min otur vad gällande allt tekniskt grejs jag någonsin pajjat eller tappat bort...dvs, en hel del :/


whehe! Blev Tacos som grabbarna här hemma fixade i ordning medans jag latade mig! :D glodde på Mr Deeds till det! Efter det blev de prinsesstårta till Monthy Pythons Life of Brian! jag bara total älskar dom människorna! Juste, ska övertala Big B att ladda hem ett antal säsonger me pang i bygget! och samt....Den underbara dokumentären Plötsligt i Vinslöv! Rekomenderar jag starkt! :D Lite speciellt humor måste man ha dock för att fatta skämtet över det hela ^^ hahah...jag o Magda gjorde iaf de! :D:D

Ahja, somnade faktiskt jävligt tidigt! har ja för mig iaf ^^...tanken var att ja skulle klippa till Romans frilla innan vi la oss!...hände de? Näeh! vi krashade direkt som våra små huvuden nuddade kudden :) så gott vi sov:)


Dykning idag! skulle vart i havet men vart ju inställt så vart pooldyk denna gången också! fast nu prövade vi Torrdräkter eftersom vi ska ha de i havet sen.... alla andra gånger har de vart Våtdräkter :) vilket jag personligen föredrar ;p hah


njaaajaaaa! Fixade älsklingens frilla idag ist! Första gången någon ens låter mig röra någons hår med en sax eller trimmer (eller va de nu kallas:p)...och ja måste säga....mer träning kommer jag att behöva! Det som skulle bli en frisyr blev istället av snaggat helt o h¨ållet efter att jag råkat pajja det lite  :( :$ men men....jag tycker att de är jätte snyggt på han ! :D


ah...sen kom ju de där me bröstvårtorna då :P


Efter att roman åkt hem :7 så tänkte jag sätta mig här vid datorn o nörda mig som vanligt med msn, facebook o ah...blogg... men inte då! Eftersom jag fixade Assasins Creed före pappsen så bad han mig om lite hjälp :D  fixade det såklart ;) kom fram till att han e den där taktik människan medans jag e mer hulken med lite lite taktik:P mohahaha


ÅHHHH Som jag hade lust att slå ihjäl Marsvin precis !!! den sjuka invalidens kassa humor! Åhhh! xD Hon börjar sitt samtal med "du jag tänkte prata med dig om imorgon"

vilket jag svarar" va händer imorrn?"

Hon:"skolan ju!"

Jag: "ja men doh de vet ja, inget speciellt ju"

Hon: ""ja men...tänkte prata med dig om att jag ska hoppa av..."

Saay WHAT! :O :O så sur ja blev! o hon börjar köra på med sitt bla bla plugga i polen o bla bla...MAgda kanske också ska göra det bla bla BLA!

jag började redan då få mordtankar i skallen...planerade att springa över med min Svarta sax o klippa av hennes öron och sen slå halvt ihjäl henne :P


Och efter en liten stunds tystnad börjar de där hysteriskrattet från hennes sida "Ja skämta baaah!!"

stor mongopung e hon :P Hårig också >.<


Kan ju fråga sig vart hon får sina idéer ifrån :P Och det vill jag faktistk veta! haha


Nej nu ska jag Tagga folk på facebook i mina bilder som ja slängt upp där :D tidoo!


Gonatt Ska tatuera mig imörrn! Deruuu!


tjaao :D


22:33 orkar nog inte idag :P

Av Mia - 4 oktober 2008 11:59

ska snart sticka o  köpa mig en fungerande mobil jag!! :D

shit igår, hade grymt kul på förfesten.. men väl ute på krogen,,,, vart för mkt o dricka denna gången också kanske? inte aalls ;p

Tack alla som kom iaf! :D


Fick mig ett bonzaiträd, blommor o en massa pengar idag morse :D sättet som ja blev väckt på va inte lika underbart :P Vaknade när roman gick ner till pappa o brorsan (skulle fixa frukost på sängen till lilla mig:D) o sen låg ja där o tänkte när fan dom skulle komma för ja började bli hungrig o va törstig som en gris typ:P och bakis >.<..så när ja väl lyckats somna om blir man väckt på de värsta sättet som finns, d hade fixat sånnadär saker man blåser i o de låter fruktansvärt :P kommer inte på va de jävlarna heter :o så kommentaren man fick, efter att man mumlat ett antal gånger underifrån täcket hur hemska dom är som väcker mig på de där sättet, var "men du gillar ju att festa så vi tänkte att vi kunde fortsätta nu! höhö!" hha...pappa lilla. Mamma ringde även på morronen:D köpt massa saker i Afrika som hon ska ta me hem :D hihi


Nej nu ska ja fan duscha av mig all svett som kan finnas på denna jord o sen köpa mig en fucking teleeefono :D


Vet att de är nått ja glömt att nämna, kommer inte ihåg de nu bara...suprised? haha :p 


tjarå!

Av Mia - 2 oktober 2008 22:31

seriöst ja pallar ej skriva nu...va iaf sjukt kul igår! berättar mer typ imorrn eller så:P Har förhoppningsvis sovit ut ordentligt då :P haha


Simma lugnt! :P

Av Mia - 1 oktober 2008 16:11

Denna unge gjorde min dag! Gick på bussen från Magda och sätter oss framför en mamma och hennes son, hennes son börjar utan förvarning sjunga på den där Ozon låten Dragostea din tei med sin sjukt ljusa stämma :p Maia hii, maia hoo, maia haa...osv

I början sjöng han bara refrengen tills han började komma igång och den lilla sjuka jäveln kunde fan hela texten! :O hahah klockrent!

han försökte sig även på Boten Anna med Basshunter

lät ungefär såhär

"hon heter Anna, Anna heter hon...nej...Boten Anna...ehh nej! Maia hii maia hoo maia haa..." osv osv :P haha

och i slutet precis innan vi gick av bussen applåderade han för sig själv ;)

Respekt!


haha :P njaaja! kom inte försent imorse däremot :)

klarade oss igenom lektionen..men de va knappt, höll på att avlida av alla skratt attacker ja fick av att sitta breve Pung 1&2 :D


Köpt mig ett packe lösnaglar! Solade solarium! tänkte hämta ut mitt paket också! men när ja väl stod där i kön på Ica märkte jag att jag glömt mitt ID så de sket sig...som om jag cyklar tillbaks dit i de här vädret?! :p får bli imorrn!


Idag äre Kåren som gäller! woho! =D ska bli spännande o se what its all about...


så nej duschen nu bananhuvven :)


tjaas!



Kan ju faktiskt nämna såhär innan ja sticker att om tre dagar äre en mkt bra dag! tar då nämligen ett steg närmare mitt pensionärsliv i min framtida lyxvilla nere i Thailand!

ööö

nej hemska tanke...jag ska stanna vid åldern 25, och bara fylla 25 varenda år efter det :P Låter mer positivt då!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards