What a Twist

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2008

så himla gullig unge! :D

Av Mia - 1 oktober 2008 16:11

Denna unge gjorde min dag! Gick på bussen från Magda och sätter oss framför en mamma och hennes son, hennes son börjar utan förvarning sjunga på den där Ozon låten Dragostea din tei med sin sjukt ljusa stämma :p Maia hii, maia hoo, maia haa...osv

I början sjöng han bara refrengen tills han började komma igång och den lilla sjuka jäveln kunde fan hela texten! :O hahah klockrent!

han försökte sig även på Boten Anna med Basshunter

lät ungefär såhär

"hon heter Anna, Anna heter hon...nej...Boten Anna...ehh nej! Maia hii maia hoo maia haa..." osv osv :P haha

och i slutet precis innan vi gick av bussen applåderade han för sig själv ;)

Respekt!


haha :P njaaja! kom inte försent imorse däremot :)

klarade oss igenom lektionen..men de va knappt, höll på att avlida av alla skratt attacker ja fick av att sitta breve Pung 1&2 :D


Köpt mig ett packe lösnaglar! Solade solarium! tänkte hämta ut mitt paket också! men när ja väl stod där i kön på Ica märkte jag att jag glömt mitt ID så de sket sig...som om jag cyklar tillbaks dit i de här vädret?! :p får bli imorrn!


Idag äre Kåren som gäller! woho! =D ska bli spännande o se what its all about...


så nej duschen nu bananhuvven :)


tjaas!



Kan ju faktiskt nämna såhär innan ja sticker att om tre dagar äre en mkt bra dag! tar då nämligen ett steg närmare mitt pensionärsliv i min framtida lyxvilla nere i Thailand!

ööö

nej hemska tanke...jag ska stanna vid åldern 25, och bara fylla 25 varenda år efter det :P Låter mer positivt då!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 31 januari 2022 23:56

Uppe i Norden, där bor jag och mina systrar Djupt inne i skogen möts vi upp för att leka och lyssna  till hinner från träden till visor om jorden till sagor om världen, så skriver vi ner dem och samlar på orden och tar med dem på färd ...

Av Mia - 28 juli 2014 12:28

På tal om utbildningar... Har varit så bestämd med det här Dietistprogrammet så det finns inte, har tänkt att jag nu banne mig har bestämt mig. Men självklart vart det ju inte så! Haha. Självklart.... xD   Har suttit och kikat på en annan utb...

Av Mia - 17 juli 2014 20:53

  Har äntligen köpt ingredienser och testat göra den där huskuren jag skrivit om! Det blev dock ingen geléaktig konsistens, som det stod i receptet att det skulle. Men det kanske har och göra med vilken honung man använder? Gott är det i alla fa...

Av Mia - 15 juli 2014 11:19

Jag tränade igår! Hör och häpna! Haha xD Tog ett 30 minuters pass vid lunch, bara ca 7 minuters uppvärming på en crosstrainer, sen körde jag ben, med lättare vikter än vad jag normalt brukar ha, lite armar och magövningar. Märktes att jag inte trän...

Av Mia - 12 juli 2014 23:11

Tröttnade på min gamla header, så testar att byta. Men, om jag får säga det själv, så lyckades jag faktiskt fånga en ganska bra bild på den här snoken!   Så ja, tills jag hittar en mer passande bild får den här duga :D       Kan ju till...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards