What a Twist

Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Mia - 20 januari 2008 21:34

Kom nyss hem från Skåne landet! Och nu ska jag fika! haha...skriver mer sen!


Nu har jag käkat klart :) blev lite te och en macka med nån konstig dyr ost, inte för att den kan ha vart värd pengarna men, så brorsan fick min halva macka :p så nu mumsar jag Nyttig milkiway eller hur de nu stavas! men iaf, har fått upp ögona för nått nytt jag... nämligen Boxning! eller kickboxning, låter lika kul ;) Tack för skolans idrott! haha. Lät ju inte alls ironiskt, men tro fan så menade ja det :S..... trodde aldrig jag skulle säga nått sånt, men ja...där kom det. Och jag lovar, it aint gonna happen again!


Min helg har iaf vart helt ok! inte värsta röjj-helgen men ändå :) I fredes så stack jag och Roman hem till Mange på kvällen, drack lite, spelade nått sällskapsspel, sen spelade vi wii :D Lätt o komma in i spelet för mkt haha :D en viss person råkade svinga till rejält o krasha taklampan ;D ! stämningen dämpades lite.. så vi satt o glodde film istället, mange, magda, mar jag och roman :D medans micke och hans kompisar tog över Wii:andet :P sen körde vi hem, inne i stan blir vi stoppade av polisen, alko-kontroll. Men även efter 2 shots och lite annan dricka klarade vi oss ;D. Så dagen efter släpade vi våra arslen ur sängen o drog till cervera och köpte en ny lampa, sen bar det av till helsingborg där vi köpte lite härligt,sexiga, underbara bakelser! så jääävla gott :D sen åkte vi hem o hyrde film :) blev house of wax och nån annan komedi, skit kul va den, fast ändå så stängde vi av den o bytte till den andra. Nu efteråt tyckte jag de va lite onödigt för fyfan va äcklig house of wax va:P inte läskig, utan äcklig. jag kunde inte sitta still för de mesta utan va tvungen o hoppa o ha mig under alla äckliga scener, roman bara gick iväg då o då...han tyckte säkert att den också va äcklig, fast det kommer han nog aldrig erkänna ;D haha! på söndagen så åkte vi ut till hans föräldrar, skulle hjälpa dom me deras nya gräsklippare/traktor! huray...kommer ihåg att någon sa "det kommer bara ta en halvtimma eller nått" typ fyra nästan fem timmar senare är han o hans brorsa klara med grejen. undertiden har jag hunnit spela fotboll och basket, snackat lite me deras morsa och sånt :) va riktigt trevligt! men sen gjorde vi det som jag sett mest framemot under hela dagen! det som hållit igång min livsenergi, nämligen Center Syd i Lödderköping! Maa God! :D dom har öppnat lite nya affärer, bland annat New Yorker, snacka om att jag blev glad o se den affären! Finns i Köpenhamn, och nu äntligen har den kommit till Sverige! wii :D fast nu kommer det stora MEN. såklart hade jag ju inge pengar heller. där krossades mitt hjärta. snyft. så mycket fina saker där fanns! :Phaha tur att jag är tjej iaf, annars hade de ju låtit liite gay gay gay ;) nu låter de bara..som om allt är som det ska :D Sen nå timmar senare var det dags för mig att ta mig hemmåt till Halmstad igen, hela färden var för den delen gratis ^^. På tåget va ja omringade av en massa fjortis skåningar ^^ har inget emot skåningar så, men! va grymt kul att lyssna på deras babbel, på skånska! :$ :P visserligen låssades ja sova genom i stortsett hela färden för jag ville inte gärna betala min biljett, som vanligt! lalala. Sen kom mina rara päron o hämtade mig hehe :) gratis är gott!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards