What a Twist

Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Mia - 13 januari 2008 16:28

Tänkte bara tillägga att det itne blev nå Grand i Falkenberg för min del :( 4 vip biljetter. >.< men var visserligen Gott bakis, fast hade ju kunnat gå över;p och sen va det en såndär seg dag  den lördagen så de va väldigt få människor som va på G ^^ men nästa gång får man hoppas på istället!:D

Ska nog knuffa bort mina föräldrar från min säng nu ... det är inte som de låter! dom funderar nämligen på att köpa en exakt likadan så de passade på att lägga sig där, medans ja tog ett mysigt skumbad, för att se ifall de kan klara av att ligga så nära varandra utan att ha ihjäl nån ;) ^^

Av Mia - 13 januari 2008 00:07

magen bara vrider o vänder på sig! Guuuud! Känns som om allt där inne har sitt egna lilla Liseberg eller nått. Den rosa hesten har smugit sig på mig denna helgen också :/ förjävlig, hatar den! Sitter och verkligen funderar på meningen "jag ska aldrig dricka igen". Har man sagt säkert 1000 gånger nu och vart lika blodigt alvarlig vareeenda gång! haha men likförbannat sitter man här och säger de för 1001 gången :p


Iaf anledningen till att jag har den här förbannade rosa hesten som jag föredrar o kalla baksmällan för, orka förklara varför xD, är för att mia va ute och gjorde stan osäker igår på Idas! Det hela började med att petra och martyna kommer hem till mig där vi små drack lite och hade andra tjejiga saker för oss.  Sen tog vi bussen in till stan, var förövrigt en mysig buss :D där efter lite velande om vart fan vi skulle ta vägen så hamlade vi tillslut på Idas, tog varsin öl, sen kommer Jocke intrallandes med sina kompisar, sen efter ett tag kommer även Micke, Magda med sin pojkvän Mange(bror till micke) så sitter vi där i nå timmar! sjuukt kul hade vi! lite kass musik bara, nå jävla deprimerande balad skit spelade dom, fan va irriterande, men allteftersom man blev rundare under fossingarna dessto mer gick man på toa! och det var fan där man hörde den härliga club musiken från Valentine på andra sidan väggen! haha :D var visserligen gratis inträde till valentine, kostade bara 20 kr till garderoben. fattar fortfarande inte varför ingen av oss gick dit eftersom vad ja kommer ihåg, xD, så verkade de flesta på clubhumör ;D eller så va de bara jag, haha. En annan sak som är värd att nämna är att jag testade lössnus för första gången! gick verkligen inte bra haha :D skulle stoppa in den första gången, yeah right, den gick sönder och ja hade snus i hela käften, såg ut som nån missplacerad idiot....specielt när ja smilade, haha:p sen skulle magda hjälpa mig att lägga in en ny lössnus. Aa..:D va ju tvugna att gå ut o göra de, toaletterna dög inte ;p så utanför står jag, magda och martyna..ska röka o ja hjälpa mia o få in sin första lössnus :) hahaha måste sett helt psycho ut, där ute står magda och lyfter upp min överläpp o ja står där rediigt dragen o så lägger hon in nå mörkbrunt(?) där...hahaha nä fyfan xD kommer ut nån snubbe som tydligen va polis me o påstår att de ser jääävligt skumt ut de vi håller på med. Liksom, nä undrar varför :O sen joinade han oss resten av tiden...tror jag, undrar vart han blev av egentligen :S humm... sen efter nått tag gick vi till Asian palace ^^  träffade på lite peeps som vi kände, så satt vi där o drack... eller snarare, alla andra drack, inte jag. Mia pank :(


Snackade lite med vakten o så ^^ fick reda på att de va tvugna att stänga igen vid ett tiden :/ haha ville att vi skulle hänga me o festa me han o de andra vakterna på valentine :p fast vi stack hem nästan direkt efteråt. Fyllecellen fick iaf göra sitt jobb ytterligare en natt :D nån person jagade Martyna, muckade me Mange o Jocke, petra fick knuffa bort han från Martyna herregud måste ha vart lite liv där, iaf så kom fabror polis x2 o tog hand om han,  jag märkte inget nästan, bara att polisen kom o att han va på Mar, knuffade in henne i ett skyltfönster :S Sen så bar de av hemmåt ! klockan va fan inte mkt den kvällen :o runt ett halv två nånting när ja kom hem...gud va hemskt de var, spydde först ute vid nårra buskar när vi kommit hem, sen fortsatte man me de hemma med :/ spydde som en gris >.< Förjävligt! och ännu jobbigare va de när ja vaknade vid 10 tiden i morse,,USCHA! låg o bara tyckte synd om mig själv i en timma innan ja vågade mig ur sängen för att ta en macka eller nått. Och sen gick mia o la sig igen. denna gången sov ja sååå mkt goare :D till tre tror ja. Himla skönt de där. Nästan det bästa som finns :D *tihi*


Ja idag....Vad har ja gjort förutom att ha haft den jävla rosa hesten efter mig konstant? haha jo, käkat rätt okej mat...typ fisk, potatis och spenat xD sen åkte jag,martyna, magda och mange ut till peter. jag va helt inne på att det skulle va filmkväll, vi och peter, oscar,petra, danne och johanna så ja sket i o göra mig i ordning. När vi väl kommer dit ser vi att de va endel folk där ändå, några som man träffat innan med :p men Liksom, där står jag på en fyllefest utan smink, fettigt hår, vanliga jeans och en ful vit t-shirt. What a Twist!  :p slutade med att jag, magda, mar, mange och danne satt inne i peters rum och spelade ett skit kul spel:D skulle läsa nått som "vad tänker du på när du hör ordet tår" osv osv...så var man i lag, jag och mar mot danne o mange :p så skulle alla srkiva ner va man tänkte på och så många saker som man hade tänkt på gemensamt inom laget, så många steg fick vi gå framåt me vår lilla gubbe:D som var blå i de här fallet! :P låg riktigt bra till i början, sen när vi fick frågan "saker att ha på pizzan" ändrades de något ;) sen kom petra och johanna och Oscar bänkade sig me oss i soffan också med sitt ragg. sen lallade peter fram o tillbaks mellan den riktiga festen och oss :P haha för jävla go är han. står upp, skrattar som satan, ramlar, skrattar ännu mer, ställer sig lite vingligt upp, ramlar igen, ställer sig upp och ramlar ner igen och skrattar, ställer sig upp och ska börja gå ut ur rummet eller nått sånt, iaf så välter han omkull sin soptunna :D hahah ölburkar, snus o allt äckligt i den, risifrutti paket o sånt ^^ uscha :P haha sen är han där nere på golvet ett tag o ja lägger tillbaks allt igen :/ haha när han väl e klar knyter han ihop påsen, och sparkar rubbet in under sängen och går nöjt därifrån :D hahah :D sen drog vi hem vid tio tiden, himla snällt av Danne att köra oss hem...creds till han :) så efter att vi tagit en runda så gick vi hem.. så nu sitter jag här och skriver :p sitter och snackar på min NYA msn också, eftersom nån tattar idiot jävel har "snott" min gamla. Fucking shiit va sur ja vart. ALL mail o sånt, orderbekräftelse till studentpaket osv osv, borta. Ska seriöst nacka den jäveln :@ jamenar, hur jävla meningslöst och mobbat är inte det? sno nåns msn? har folk inge egna vänner eller va äre frågan om? :S har fan folk där som ja antagligen inte kommer få tillbaks på min nya msn...ååå! :@ ska nog ta en kaka eller nått, hade suttit fint med en skumtome nu så ja får upp humöret lite ^^ eller en steamer från vattenporten! :D MUMMA :D drack en sån igår när jag fikade med josse och mille! himmelriket va de :D goa tjejer med ;)

Men toodels! o sov gott era små rövslickare ;D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards