What a Twist

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Mia - 6 juni 2014 16:20

 

Också bild från förra helgen ^^

Av Mia - 6 juni 2014 11:52

Helluuue!

Underbart att vara ledig! Så jäkla gött att kunna gå upp när väckarklockan ringde 06:20... och bara stänga av den :D 


Gjorde havregrynsgröt med skivade jordgubbar och en super god macka med en ägg- och majonäsblandning på saltrulle med lite paprika och basilika till frukost! :D Mmm-mmh. Har även suttit och läst i det senaste nr av Nära tidningen som kom igår! Älskar verkligen den tidningen. Så kul att läsa om personer som i princip delar samma syn på vår existens; att det är mer till livet än vad vi vet. Varje gång en ny tidning kommer hem så är det som om jag blir påmind om vem jag själv är, det kan vara så lätt att glömma det i vimlet av dagens samhälle.

Har inte hunnit läsa alla artiklar ordentligt än, men hittills är artikeln om auratransformation och om Karin Jochnick det som kändes som om det var exakt de jag behövde läsa! :D :D :D


Funderar på att träna lite... Var ett tag sen sist nu xD


Sen blire att skriva lite och plugga matte! Haha börjar snart dra ihop sig till slutprov och jag ligger låååååååångt efter. Deja vu från gymnasietiden? Har ju dock haft tre veckors ganska intensiv utbildning på jobbet så jag är förlåten haha. Det ordnar sig aaalltid!



Om jag bara hade haft en super bra kamera hade jag kunnat lägga upp en jätte mysig och inbjudande bild på hur min morgon varit, men det har jag inte! Så istället bjuder jag på en sommarbild från förra helgen.


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards