What a Twist

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Mia - 28 februari 2013 18:59

Dagens måsten?

Screw that!


Haha det var mycket bättre att slösa bort den här dagens dyrbara tid på pinterest, 9gag och på jjshouse.com istället (GALET snygga klänningar! Vill gå på bal och cocktailpartyn nu! Jag ska bli rik!)


Okej, så här kommer lite bilder på klänningar jag har förälskat mig i (och vissa va bara snygga) :D


  

Favoriter (Haha jag bara måste asså) : Okej, typ, ALLA på den här bilden..förutom den svarta, den var bara snygg. xD

Den fjärde klänningen vill jag ha som bröllopsklänning...just sayn'...


  Favoriter (höhö): nr 6...enbart :o.... Eller nr 9 e nog också en favorit.... 

  Favoriter: 1,2 och 7 :D Och nr 3 är också en såndär klänning man drömmer om att ha på sig när man gifter sig :P


Och självklart hittade jag några korta homecoming klänningar(som dom heter på hemsidan):

  Favoriter: Lätt dom två sista :D Super söta, perfekta som bruntärneklänningar!



Alltid bra att drömma lite :D


Nu blire pizza! 

Haj!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards