What a Twist

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Mia - 25 september 2012 20:14

Regnet smattrar mot vårat plåttak. Det är kallt här i huset. Jag ska jobba natt. Jag vill inte jobba. Ikväll är en sån kväll man bara vill va hemma och kura ihop sig under täcket. Hoppas på fint väder imorrn! Har inte vågat glo på väderlesrapporten :P


Har varit trött hele dagen idag! Tränade Krav Maga igår, tog visserligen inte ut mig så mycket som jag brukar så jag stack till gymmet imorse med Emilia och tränade igen. Imorgon äre dags för veckans andra Krav Maga pass, hoppas att det blir mycket fys! Vill känna av en massa träningsvärk resten av veckan så man kan inbilla sig att man är vältränad haha.

Har börjat ta tag i pluggandet igen, får se hur långt det går denna gången innan det glider ut i sanden! Haha.

Fick dock ett mail (kunde ana en viss irritation ifrån personen som skrev mailet) ang. att min dator identitet kommer tas bort inom kort då jag inte längre studerar på Halmstad Högskola varpå jag bett dom låta mitt konto va kvar eftersom jag har några oavslutade kurser.

Mailet började såhär: "Hej. Du skrev i princip samma sak för ett år sedan! ..."


Haha, ooops. Så nu har jag hört av mig till en utav lärarna ang. kurslitteratur till en tenta som är i slutet av Oktober.

Peppar peppar!


Oj, nä nu ska jag göra mig i ordning för att sticka till jobbet!


Ha de gött!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards