What a Twist

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Mia - 16 december 2010 07:12

Vilken händelserik dag det har varit än så länge!

Mycket stimulerande!

Har legat i soffan hela dagen, kikat på internet, ätit frukost, kollat på hela säsong ett av How I met your mother och kommit fram till att Barney i den serien är min favorit! Haha... Ja, ni som har sett serien förstår nog vad ja menar :P Haha...min humor, helt och hållet.

Ja...Sen har jag tittat på alla blixtar som synts på himlen...målat lite... och varit alldeles, alldeles ensam.

:(

Roman har jobbat idag! Tror att han slutade tidigare men har inte kommit hem än, så jag får vänta ännu längre innan jag kan få vara jobbig å prata av mig om absolut allt och inget!

Han har ingen aning vad som väntar honom :P heheh


Hmm...


Ahh, Nick äter bakadpotatis med tonfiskröra....Det ska nog Roman och jag också göra ikväll :P.. Kanske!

hehe :)


Nej, dags att göra något nyttigt nu! :)

Hej hej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards