What a Twist

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Mia - 23 maj 2009 23:36

nu e jag lycklig, harmonisk... in peace :p

haha

har sett Kung Fu Panda...för typ fjärde ellr femte gången nu!

Såååå...nu blev jag på rita- och skriva humör :p

Saaaaaamt, inspirerad till att sträva efter mitt mål i livet!

Jag har bestämt mig (för stunden) att flytta till Kina, bygga ett satans stort jävla tempel liknande hus någonstans uppe i bergen... det ska va as grymt och vackert där ya know ;d och där ska jag utveckla min egna Kung Fu stil...Kung Fu á la Mia Challe da Mus, och den ska gå ut på att lära sig livets bekvämligheter! Alltså, inte stressa upp ur sängen på morgonen som exempel då :)

lite långt namn...meeen, I'm working on it ;)

chillnani

Är iaf min nya favoritfilm... och Bruush...och pappas med tror ja! han som insisterat de tre senaste gångerna till att se filmen :p


Mensvärk, mensvärk...oo blodet droppar

F********************* va jobbigt!

Nåja...kan ju dra lite snabbt om vad som hände igår :D

Va ju friidag, såå.. jag damsög lite här hemma..dammtorkade också! jag gjorde lunch vid typ fem tiden på eftermiddagen till micke picke och mig, det blev äppelpankakor med någon lönssirapssås som jag gjorde till. Det var snuskigt onyttigt gott! fyfaaaan :Dskulle nästan tagit en bild...hahah bara för att!

tog däremot en jävla tid att göra dem där små mini pankakorna, hade ju aldrig gjort det innan och receptet va lite annorlunda än vanligt pankaksrecept :p men, är man pankakskung så är man! Det blev ju underbart gott, så det säger sig självt egentligen ;)

hmm nåja, jag & Twillfitsen tog oss till Emilia vid typ åtta halv nio tiden tror ja! Gick in och terrade Adde lite i kiosken, Ibra också lite grann :p övertala dom att komma över sen till förfesten! Vilket de gjorde, sen kom även totte från TTline med sin polare Tim också! Va riktigt trevligt att se dom igen :D e ju inte allt för ofta! Fick se ett videoklipp han spelat in under en av alla hyttfester vi hade på Peter pundare båten. Nästan så man saknar det nu :o

hmm men men, jaja, efter lite kortspel och att emilias matta blev dränkt av vin och öl så tog vi oss till tre hjärtan! behövde icke visa legg denna gången! Woho! hahah...inte ofta det händer:p kände nog igen oss antagligen.. fast ifs, Marjan va tvungen att visa id..även fast tvillingen magda slapp ;)

va riktigt kul! träffade massa folk man känner denna gången med...as usual kan man ju säga :) tog en sväng till Asian palace med Marjan också, tog en öl och sen back till tre hjärtan :)

Sista bussen hem, sen va de nästan direkt krash i sängen, ni anar inte hur underbart de va!

såå idag, har man bara slappat med totte, tim, magda och marjan :) käkat på Max...testade den nya salamimålet...underbart god, helt klart en ny favorit där :D


sen sen sen sen sen sen sen....ååå va ja hatar det här, nu blev det tråkigt att skriva.. :p somnade lite vaknade upp till waterboy sen gjorde brorsan och jag käk...micke gjorde sin berömda köttfärs, helt jävla underbar blev den! :D


Nu orkar jag icke mer! haha

gonatt :D


älskar min Gavnopojke :D

(gavno=bajskorv på russki)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards