What a Twist

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Mia - 3 december 2009 20:46

Haha nu får jag ge mig! Det hade gått bra i mitt pluggande ifall jag inte hade haft en dator....läser bloggar hela tiden, och när jag läst dom...ja då sätter jag mig å sjunger med till r'n'b låtarna på spotify haha. Skärpning nu fröken!


Längtar tills den 18:e, för då...då åker jag utomlands och ja, jag kommer vara skadeglad och verkligen inte lida med alla andra suckers som är kvar i Sverige (speciellt i södra Sverige eftersom de aldrig får något annat än regn på julafton haha)

sååå au revoir ;D

Av Mia - 3 december 2009 20:03

vad jag skriva... ej veta.

ööööh


Min tavla är snart klar?

Och jag är lite missnöjd. Den ser mesig ut, men det är ju min "första" oljemålning. Sen att jag inte orkade vänta på att färgerna skulle torka helt och hållet innan jag fortsatte så allt blev lite kluddigt...det är en annan sak^^,

Men jag tänker fortsätta måla tavlor tills jag blir proffs! Har redan bestämt mig för nästa motiv! MiniMoose från Invader Zim! :D

  


Jag funderade på en sak innan....är sugen på att testa något nytt! Att inte använda Smileys såvidare det inte är ett riktigt kris läge! tror inte jag klarar det... Jag kan skriva en mening utan smileys, som känns jätte proffsigt, för att sedan fort som fané lägga till några glada gubbar bara för att! Blir rädd att någon någonstans kanske missuppfattar det jag skriver. Men nu jävlar ska jag inte bry mig! Haha!



Men jag är fortfarande glad att smileyn vid inlogget e back! :D

Av Mia - 3 december 2009 16:54

Så GLAD! Lyckades äntligen infoga ett videoklipp! Från Youtube! hahah

Tack till brorsan för den :p

Av Mia - 3 december 2009 16:32

Vill ni ha bevis?


Av Mia - 3 december 2009 00:03

Va tycks om min nya layot? huh? Snygg! Haha

Lite julkänsla iaf så jag vill inte höra några klagomål! Inte för att kommentarer i mina inlägg är så jätte vanligt, men ändå...lika bra att göra saker och ting så klara som möjligt :P


gonatt ska se Twilight nu!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards