What a Twist

Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Mia - 22 juni 2008 21:52

vet inte vad de ä me mig riktigt :P orkar inte skriva så mkt just nu...visserligen har de bara hänt roliga saker på senaste tiden :D Fast jag jobbar och jobbar som satan..så är trött 24/7...fett jobbigt...I need a break :P elle nå.. mkt pengar på G iaf :)

Midsommar var fanimej kanon! :D Förfest hos mig...eller ah...förfest o förfest...vi var först hos mig, sen stack vi till Petra :D

vi va ju ett litet gäng, ett förjävla trevligt gäng o alla va på kanon humör ;) fanns ju undantag...en arbetspolare från TT-Line var i hstad under midsommar så han o hans kompis joinade mä...riktigt kul! ;D Badade i Petras pool :P Kom på att jag inte hade med mig ombyte så ja...haha men jag överlevde! Sen så blev de massa hopp på studsmattan mä :D mihii Ska tebax till Båten imorrn, vene om ja ser fram emot de....är ju van vi att Maggis ska hänka på men hon hade inte fått jobb på båten denna veckan :( men nästa pass! Då kommer hon :D^^  Näh...fick köpt mig ett par fräsha jeans shorts...hoppas bah på bra väder så man kan använda dom mä ;D


nä ska lalla vidare här nu vah...tjo! och puss på skinkan :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards