What a Twist

Alla inlägg under februari 2008

Av Mia - 5 februari 2008 15:33

Ja mulet som f*n här i lilla halmstad. jag vill ha sol.. och det nu!  Idag vart de som alla andra tisdagar, en seg men kort skoldag, Naturkunskap på morgonen och sen har man Filosofi med flummot själv ^^ rätt soft lärare som vi har i de ämnet, åtminstonde jämfört med Nk läraren, uscha, hon skulle passa skit bra in med ett gäng 4:e klassare på lågstadiet, mer på hennes nivå ^^ Me dont like her...


Nä ska ta lite om helgen....super kul har den vart! trots lite pluggande som man faktiskt har gjort! de du ;) Visserligen var fredagen den dag som Gud hatade mig, verkligen, allt gick fel kändes det som...minsta lilla sak! brände fingrarna av mig på locktången till och med,,,för att inte tala om pannan och mina stackars små pyromatiserade öron. det gjorde ont asså :p och sur vart jag ^^ nej men, kommer inte ihåg allt som hände (närminnet är inte av den bästa versionen) men i slutändan blev allt helt ok ändå! Köpte en hoodtröja och lite underkläder för ca 200 kr, älska rea, bästa människan kommit på hittils! verkligen! fick skjuss hem av morsan o farsan :) ...medans de var på systemet gick jag till bilen för o vänta där.. och såklart lyckas mia få bilnyckeln till att fastna i bilen, självklart! typiskt mig! där står jag i nästan en halvtimma o försöker skymma nyckeln som envist sitter fast i bildörren så att folk inte ska tycka att man är en total idiot åtminstonde, fast fan vad ja kände mig som en xD specielt när farsan kommer o bara garvar o drar ut nyckln på en sekund....MÄN, vafan äre med er o tekniska saker egentligen? :( tekniska saker är iaf inte min grej, om man tänker på alla saker jag lyckats pajja under mitt liv, listan kan göras rätt lång kan jag säga ;P

Sen kommer vi hem, och jag gör mig i ordning för att sen gå till petra med twinsen, Tjejmiddag! Gud va mysigt vi hade det:) käkade skit god mat! och god efterätt:P lite lite mjölig botten på kakan bara, men petra.. den var så otroligt jävla god!! :D Aa maa god! vi dansade o sjöng, sminkade oss och drack lite vin o sånt:) tänkte vi skulle dratt in till stan men blev att vi hamlade på wild west steak house istället där Magda fick en stor öl, STOR, av mange... 1liter öl i ett feting glas, riktigt inbjudande såg den ut o va också! så tillslut stod jag och martyna vid baren och beställde en likadan :p mumma ^^ mådde lagom illa efter den bara, haha. sen var de lite synd att de stängde vid tolv, och de var dags att dra sig hemmåt. rätt illa med tanke på att man hann inte ens bli full när man var där, utan allt de där kom när man väll kommit hem ^^ haha och vilken abstinens man hade ! var på ett sånt jävla party humör när man kommit hem, och vad gör man? jo sätter sig här vid datorn och tar en banan:p som förövrigt vart väldigt klurig o skala :p


humm på lördagen...ja va hände då? ;p... haha har faktiskt inget minne av själva dagen, men ah,,,framåt kvällen så började man göra sig i ordning för utgång! Tog en halkig runda till konsum och fyllde på mobilen också för den delen! :D wow de händer inte ofta! oh ja juste,,,sen tog jag o mar bussen in till stan! går o frågar vakterna om hur mkt inträdet kostar...noll koll på sånt :p kostade 50 kr....så vi stack till Idas för o ta lite shots innan vi stack tillbaks till B&B. sen så väntade vi bara på att micke o hans polare skulle dyka upp! haha jag o mar sitter och snackar om nått, vetifan vad men så helt plötsligt är vi inträngda som små sillar med en massa falkenbergare och varbergare runt om oss! :p hörde bara "kan vi sitta här?" o så satt dom där :p hade inget emot de alls! var sjukt trevliga! :D haha sen bjöd dom på shots med :D <3

Resten av kvällen vart en riktig höjdare! :p



Ska nog ta mig friheten att lägga upp några bilder från ifredes... fast får se hur länge jag får ha kvar dom :P Kan ju varna er för ja...spännande bilder!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards