What a Twist

Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Mia - 7 maj 2008 14:47

har bränt ena armen! eller ja...mer än den andre iaf :P ansiktet e också rött som en fucking kräfta! hahah...hoppas det går över till en brun färg sen vafan :p annars kommer tåren i ögat:p haha

har precis vart med sofie och admira, hängde med till deras skola:P Obs! bara till skolan, inte lektionerna ;9 satt på deras utegård i solen och hade vattenkrig med några andra där o rökade lite lite jah :p Nu är jag hemma igen! hos Romi :) tänkte städa lite eftersom nån av mina föräldrar kommer och hämtar mig lite senare mot kvällen...vill att de ska va fiint då :d har ont i huvet nu:( aboo

Är studentfest ikväll...ska inte gå...suger som perkele...har inte pengar till det :/ Som vanligt! hade faktiskt planerat klädsel till denna :( fan.

ska nog städa nu...och göra mig en pirog :p

hejdå :D

Av Mia - 7 maj 2008 09:37

sök på den på youtube :p hahaha, vet inte hur många gånger jag såg den igår innan jag visade Roman den, för att vi sen skulle se den mer än 1 gång tillsammans :p God DAAMN  så kasst jävla bra!


Snart ska jag träffa Sofie och Admira tror jag :p eller ah, om typ 1½ timma...haha, så nu har jag tvättat håret och kroppen min :D

Är förresten hungrig :p

appropå det! Igår fixade vi vääärldens goaste middag :D jag stekte köttet (karrébitar tror jag det heter?) och såsen...typ vanlig pasta sås :p medans Roman hjälpte till med pastan och salladen ;D mums! :D vart meningen att vi skulle druckit lite vin till det...men haha självklart glömmer vi bort det o tar juice ist :P

Fan...för en gångs skull vare faktiskt något jag hade tänkt skriva här... men nu har jag glömt det :(

aja...ska äta frukost nu :D


NU kom jag på det!! jag köpte lite grejer igår :D på centersyd! En jacka från New yorker och sen vart vi inne på en klipp o klistra affär.. hittade skit fräcka papper med olika designs på...och självklart köpte jag en guld och en silver penna till :P så nu ska jag göra lite roligt här va :D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards