What a Twist

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Mia - 17 februari 2014 19:36

Kommer ihåg en helt oskyldigt tid, för lääänge länge sen (lol), när Roman nästan tjatade på mig att börja kolla på Breaking Bad. Gav det ett försök. Nopp, efter ett eller två avsnitt tappade jag lusten. Tråkigt och deprimerande!

Nu några år senare.... är mitt liv förstört haha.

Har två avsnitt kvar på sista säsongen, ska se dem idag efter gymmet till käk och semlor (för att riktigt fira att plåstret äntligen fläcks av, förhoppningsvis så smärtfritt som möjligt) (Vilket är NU, Fick gå ifrån datorn halvvägs igenom inlägget :O)

Det senaste jag såg var inatt, fick i princip inte se mer för Roman för klockan blev så mycket haha. Men never the less så är jag traumatiserad. Drömde om senaste avsnittet, fast mer som om det var jag, mina vänner och min familj blandat med de riktiga karaktärerna, såklart, hade inte varit en normal dröm annars liksom :P

Allt som hänt asså! Näe, varför gjorde jag som Roman sa och började titta xD


Aja.... Dags att förstöra mitt glada efter-tränings-humör med världens bästa dramaserie! Ska ifs äta semlor också :D



 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards