What a Twist

Alla inlägg den 13 juni 2014

Av Mia - 13 juni 2014 12:53

Är vrålhungriig!!!

Har bara krängt en skål havregrynsgröt på morgonen, som förberedelse inför gymmet... som inte blev av, as usual. Gahh.

Skulle bara skriva ner drömmen jag hade inatt som handlade om svingandes mellan gigantiska antika pelare (samtidigt som jag sjöng på Bruno Mars låtar med världens bästa sångröst!) och dokumentärer som visar att gigantiska fenix-drakar och sjöjungfrur (som egentligen var muskulösa män med bläckfisktentakler, typ motsvarande Ursula från Lilla sjöjungfrun, istället för stjärtfena till underkropp) finns på riktigt! Sen vart jag fast på datorn igen, trillade in på meditationsklipp på youtube och högskoleprovskurser xD Men drömmen var minst sagt häftig, älskar min drömvärld. Tänker på Sherlock Holmes (Benedict Cumberbatch) och hans mind palace haha.


Skulle egentligen fikat med Cassandra ikväll men måste plugga matte. Försöker sänka min studietakt till 25% så jag kan få mer tid att läsa ikapp det jag missat nu! Vill verkligen bara sätta igång med studier så jag sen kan få jobba med det jag faktiskt tycker är grymt intressant!! (Dietist) Och kunna fokusera på min konst, som jag inte kunnat känna ro till på hur länge som helst, snart får jag väll abstinensbesvär igen... xD





 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards