What a Twist

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Mia - 9 januari 2014 21:42

Lesson no.3: Komma ihåg att besikta bilen innan besiktningsperioden löpt ut... Kaaan ju faktiskt vara rätt bra!



Höhö, Men! Trots att bilen antagligen inte kommer gå igenom besiktningen, och trots 1500 kr i böter, så känns det som att det är lugnt, det kommer liksom gå fin fint ändå! På något sätt :D


Och jag vill härifrån! Bort från Sverige!

Pratade med Emilia innan som kommit hem från en veckas kryssning i Persiska och Omanska gulfen (Dubai etc) vilket triggade mitt res-sug enormt. Sen skickar mamma ett mms på en jobbannons! De söker svensk/engelsktalande guider till tre hotell i Rio under bl.a karnevalen och fotbolls VM. Åhhh vad jag vill ivääääg! Men patience, young padawan (Ja, jag slängde precis in ett Star Wars citat haha). Roman pluggar ju så kan ju inte bara sticka iväg på ackord. Men jag ska hitta något åt oss. Något genialiskt. Vi ska härifrån. Vi ska ut på äventyr innan regnmolnen över Västkusten (Landskrona) dränker oss (mig).

Så, ehm, japp! Så ere!





 

Längtar tills nästa gång jag får sova i min favorit hörna på stugan! :D Underbart att bara sitta och rita in på småtimmarna med en tänd brasa och levande ljus eller skriva i mina skrivblock och lyssna på alla ljud som finns runt omkring en i det gamla huset och i naturen :D

(:D :D :D :D)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards