What a Twist

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Mia - 10 april 2013 12:35

Underbart att vara förkyld.

Orkar ingenting :P Mitt nystädade rum ser ut som warzone nr1. ALLA mina målargrejer ligger överallt huller om buller och lite mer överallt! Och jag har en underbar whiskyröst <3

Å på lördag blir det någon sorts get-together med KM gänget. Men då ska jag banne mig va frisk igen! :D


Ska nog käka lite frukost, ringa lite samtal, skriva en eller två listor och sen sova :D Vart ingen bra sömn inatt, kan nog visserligen bero på att jag fick vakna några gånger för å snyta ut lite hjärnceller....Oooch för att inte nämna att min dator gick igång bara sådär när jag var mitt uppe i en snytning. Hörde hur den startade och knapparna lös, men bildskärmen var släckt så jag gick fram å drog fingrarna på musplattan för å se ifall skärmsläckarn hade gått igång....nähe då stängde datorn av sig igen. Och datorn hade inte varit igång sen igår vid lunchtid typ :O

Kul när man är mörkrädd haha.


Lägger man till det och alla andra konstiga ljud man hör här hemma om dagarna så är jag ganska säker på att det spökar :P


Nu blir det frukost! Ska nog göra en god smoothie! Brukar mixa banan, päron, yoghurt, chiafrön, havregryn, lite mjölk och mandelolja, blir redigt najs faktiskt ;D


Bajbaj



Update 19:15

Haha Roman förklarade att det inte alls är ovanligt att datorer startar lite smått av sig själv under natten för att hämta uppdateringar, så där sprack bubblan. Höhö Attans!

Fast jag är ändå övertygad att andar finns :P

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards