What a Twist

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Mia - 6 februari 2013 23:10

Vilken träning! Var skit kul! Blev bl.a lite mer knäckafinger övningar, fast i andra situationer! Höhö. Kommer inte ihåg vad de andra greppen som vi tränade på heter...hmm, men mycket mycket givande vare :p

Lär nog ha bauta-stora blåmärken på ovansidan händerna också...

Avslutningsövningen var nog dock det bästa! Vi delades upp i två gruppen, den ena utrustade med mitsar och uppställda på två led brevid varann, sen skulle de andra ta sig igenom de med mitsarna för att sen ta sig ur en strypning medans man blundade. Hihi. Och Emilia som fyller år idag fick ju givetvis ta sig igenom gruppen med mitsar samtidigt som Alla sjöng Ja må hon leva. Hehe, härlig stämning. 


Har annars varit en jätte bra dag! Åkte in till Emilia innan på dagen för att fira henne med lite äppelkaka (Ohyes, den som är så jäkla god!), ett sjungade grattis kort (Haha, sånt var ju populärt när man var liten liksom :P) och en flaska Vodka! (Som jag tydligen också ska få dricka av i helgen..höhö)


Ska ta å massera in lite olivolja i ansiktet innan jag kryper till kojs. Är min nya favorit ansiktsrengöring, å man blir ju mjuk i huden som bara den också :)

 


Tjipp!

Av Mia - 6 februari 2013 16:56

Är helt slut! Vill bara gå och lägga mig, förstår inte??


Men ikväll ska jag banne mig på träningen!

Har dåligt samvete av att jag inte gick i måndes, hehe, inte bra det där när man börjar tänka

Orkar egentligen inte träna.... men jag ska!

....Fast, det gör väl kanske inte så mycket om man inte går ikväll...


.... ah, ni förstår! Så ikväll ska det bli av! Har jag betalat för det så ska jag banne mig gå också!

Somebody slap me.

 


Äh, ska ställa mig och laga mat. Kanske får tillbaks lite energi då :)


Haaj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards