What a Twist

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Mia - 5 februari 2013 19:44

Har känt mig som en sjukt effektiv Hamster på kaffe större delen av dagen! Har sökt jobb, ringt arbetsförmedlingen, ringt kontoret och smidigt genialiska planer om framtiden :D


Återstår att se ifall det blir genialiska resultat också... höhö.



Ska nog sluta anta att jag vet vem det är som ringer när det är dolt nummer förresten.... Känns som en väldigt bra idé. 

Det är inte smart att tjuta "Ohyeaah!!" (så som han Vector från Despicable Me ni vet) i samband som man ska svara i telefonen, för att man antog att det skulle vara mamma, men det var ens handläggare från arbetsförmedlingen istället. Tur att jag och simultankapaciteten aldrig varit bff's så jag hann säga det innan jag svarade i telefonen. ^^.

Men ändå, det var dagens nära döden upplevelse. Det kunde ha hänt liksom. 

Samtidigt så hade det varit en fail ifall det var mamma eftersom jag sa det just före jag tryckte på den gröna luren. Haha.


Okej,

Hejdå :P

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards