What a Twist

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Mia - 16 januari 2013 23:41

Ohh vad jag avskyr marknadsföring! Jag tar tillbaks det jag sa om att ämnet är intressant! öadasnfkjndfjfkljhkldjdl vill tända eld på häftet.

*tar ett jävligt djupt andetag*


Hoppas hoppas hoppas att omtentan blir lätt.

Har inte lyckats fixa en del drivrutiner till datorn än så kan inte föra över bilder från kameran än heller. Nnnngghh.

Och jag har tappat några kilon. Vägde 57-58 kg innan jag började med Krav Maga, runt graderingen förra terminen vägde jag 53 kg. Lyckades gå upp till 55kg under jul och nyår (Höhö tacka han där uppe för jul å nyårs mat asså!). Men visst är det fint å va lite slankare, men skulle gärna föredra lite mer kött på benen. Muskler då alltså, inte fläsk.


Ahja, ska iväg till vårdcentralen imorgon, ska prata om min tinnitus å några leverfläckar som jag vill ta bort. Kommer visserligen bli lite problem me träningen när jag knipsar bort dem eftersom de sitter på ryggen, å många utav de tekniker vi tränar på utförs ju liggandes på rygg hehe. Hmm, äh, vi får se. Ska ju ändå åka till Norge och jobba... och vinna 100K i månaden i 25 år! :D



Okej, för att inte avsluta inlägget på ett negativt sätt så slänger jag upp tre bilder jag tog me mobilen idag, när jag promenerade i Eketångaskogen! :)


     

Beautiful :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards