What a Twist

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Mia - 25 juni 2012 19:57

ARG!

Skrev värsta inlägget och sidan uppdateras för att ett "problem uppstod så windows fick stänga ner och starta upp fliken igen" . Jag säger en massa svårdåmar nu ska ni veta haha.


Berättade iaf att jag sprungit runt som en höna här i huset å sjungit och dansat till housemusik to get in the mood, provat kläder, sminkat mig, dansat i klackar för å se om ja kommer palla ha dom ikväll...lär nog bli mina converse höhö, och ja...sånt där trams :D


Musiken funkade i jallafall! Är värkligen på humör nu! Så Jädra anamma ifall Emilia inte vill sticka till Club Monday ikväll. MEN, hon kommer ut hit nu..sååå min energi kanske smittar av sig? ;D Peppar peppar nu va!


Fick ett vykort av mami idag! Blev jätte glad! Hon önskade mig en trevlig midsommar (Va ju helt själv haha), så det var gulligt! =D


Nää ska äta upp min midsommar mat nu! Eller aah...prinskorv, gräddfil och cider kan la klassas som sån mat, vet inte, men fullkornspasta och frysgrönsaker kanske inte riktigt faller under samma rubrik ? Höhöh


Ha de gött folket!

Ciaoooooo


Ps. Fullkorns pasta och gräddfil  va inte så nån underbar blandning...så ni vet. Ett tips ba, Ds

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards