What a Twist

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Mia - 26 april 2012 15:53

Oh-ooh...såg precis en äggkartong i kylen, med en jäkla massa ägg som går ut idag. Så gissa vad vi ska käka till middag idag? Ärtsopppa och pankakor...jääkla massa pankakor haha. Sen måste man ju baka kladdkaka också!

Å ja som tränat idag :D


Köpte ju ett 6månaders medlemskap hos Actic här i Halmstad, som funkar både i centrum å ute i flygstaden, så i tisdes  å idag spenderade jag lite kvalitetstid på gymmet ute i flygstaden! Super fräsht ställe, I really like it! De har väldigt trevliga bilder på nakna män i kvinnornas omkldningsrum , high five liksom! Höhö.

Imorrn morgon ska jag testa på deras yoga dessutom! Bra start på dagen innan det bär av mot jobbet! :D


Idag ska jag nog ta å måla lite... Är så kämpigt å komma igång bara...skit kul när man väl har börjat...men det är ju just att börja, haha precis som med träningen.


Ohh herreguud!! Fick precis en uppenbarelse!! Haha. Låter sjukt, men vad ska man kalla de???

Nu vet jag hur jag ska måla en av mina tavlor :D Motiv: Leopard. Har bara skissat själva katten på tavlan än så länge...och sen har den bara fått va för jag har inte vetat hur jag ska fortsätta...men nu...nu jäklar! Varma färger ska de va, orange, gult, rött, grönt, brunt och svart. Säger er mycket va? ;)


Måste sätta igång nu innan pappa kommer hem! Ska nämligen promenixa bort till ica och handla mjölk samt hämta ut två böcker jag beställt :)


Förresten! Idag blev det en tillökning i släkten! Min kära kusin fick en liten prinsessa  :)


Ha de fint gott folk!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards