What a Twist

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Mia - 27 februari 2012 11:48

Yes! Ingen snö än så länge! Det skulle ju tydligen snöa i hele landet idag! Aja, Halva dagen har gått...håll tummarna, vill inte ha nå mer snö nu ffs!


Snart ska jag strutta in till Landskrona city, till Johnny och Natty, vi kvinnor ska göra små pajer tillsammans, så när Roman slutat jobbet å tränat så ska vi alla äta :D

Funderar på vad man ska ha för fyllning? Hade ju vart sket gott me tacopaj....eller bara ost och skink fyllning med purjolök? :D åååhh...gott!


Juste! Igår åkte jag ner hit till Landskrona...å på tåget ner, satt jag brevid en tjej som sov...å det var inte förens preciiis innan Landskrona som hon vaknade, gick iväg och kom tillbaks, och kände igen mig....och inte fören då kände jag igen henne med. Vi hade gått i samma klass i typ 4e och 5e Åk...och på samma skola i hela högstadiet! Haha, så sjukt att ingen av oss märkte det, hon sov ju ifs. Men jag kände knappt igen henne först. Kanske var det för att man inte räknade med att träffa på någon man är bekant med på tåget? Haha lustigt iaf, men alltid trevligt !


Helgen har för övrigt varit rätt najs! Glodde på film med Emilia å Rasmus, och deras kompisar...Någon gammal Michael Douglas film...The Game tror jag att den heter! Dryg å titta på, men i slutändan så var den faktiskt sevärd.

Jaja, skönt att vara frisk igen, spenderade hela förra veckan vrålsjuk. Men ja, som sagt så har jag återvänt till livet nu och ska jobba igen på Onsdag och Torsdag. Sem får vi se hur det urartar sig! Livet alltså :p


Fan..ska betala räkningar idag. Eller, aa...EN räkning! Haha! Så jäkla gött....vet förr när man hade mobilabbonemang å fortfarande betalade av datorn å vad mer det nu va....de va drygt! Men nu...bara EN räkning :D Untz untz baby!


Näää...Ha de fint gott folk!


Ciao!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards