What a Twist

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Mia - 2 februari 2012 20:04

Läste precis lite i Egoinas blogg...i ett inlägg stod det hur jag ska få reda på hur mitt sexliv kommer att bli 2012.

Instruktionerna är att man ska ta närmsta bok och slå upp s.45, den första meningen på sidan beskriver hur sexlivet kommer bli detta år. Va bara tvungen att testa!

Haha...så svaret är "Kraftig rovfågelnäbb krökt i spetsen för att slita upp kött"..... Hahah....vad ska ja göra av detta?? Roman får nog passa sig i år :P



Har köp leksaker till mig själv idag! Det vart ett skissblock och några tavlor att måla på! Pappa har beställt tre tavlor av mig, han har tänkt att hänga upp dem vid trappan.... Frågan är om han fortfarande kommer vilja det när dom e färdiga :P


Annars har dagen vart en rejäl lökar dag! TV häng och mathandlande på Willys! Jajjemen!

Men imorrn ska jag få smaka på det verkliga livet igen! Var på arbetsintervju i måndes, för en personlig assistent tjänst, de ringde upp mig och imorrn ska jag träffa dem igen! Ska även till biblan, och boka in en tid hos The Studio! Spännande!


Hoppas att jag får börja jobba redan nästa vecka :-)))))


Lite rulltårta kanske??

Bakade igår!

Spenderade faktiskt nästan hela dagen i köket igår! Bakning, matlagning, städning..ja you name it :P


Nää nu börjar det bli mer och mer tråkigt tjatter här....dags att dra sig tillbaks!

Ciao!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards