What a Twist

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Mia - 30 september 2012 23:47

Vet ni vad?

Bara någon minut efter att jag skrivit förra inlägget ringde pappa och frågade om jag hade käkat något, å det hade jag ju inte, sååååå...det vart pizzaaaaaaaa!!! Sscore! Haha


Ville bara säga detta :D



 

Haha


Gonatt!

Av Mia - 30 september 2012 16:40

Har inte ätit sen kl. 09.00 imorse, jag BÖR nog äta snart haha! Åhh, jag orkar inte göra mat! Har så dålig fantasi...

Nu när man är såhär jäkla hungrig så kör det ihop sig i skallen ännu mer. Tankekraft: Rotmos.

Gick upp så tidigt imorse för jag tänkt springa med några från Krav Maga gruppen på Galgberget men så skulle det börja regna enligt väderprognosen...så ja sket i det. Och när sista bussen hade gått för att kunna hinna dit i tid så va hände då? Jo då sprack himlen upp och solen tittade fram! Blev visserligen sket glad över det :P Men vart iaf inget springades för min del xD Ska försöka köpa mig lite mer ordentliga joggingkläder så man kan bege sig ut i typ vilket väder som helst!


Men istället för att ha varit ute och njutit av vädret har jag letat lägenheter i Landskrona och Helsingborg...finns ändå endel! Så då äre ju bara att sätta upp sig på kölistan då...lättare sagt än gjort när sidorna man anmäler sig på inte funkar? :@

Så jag har gett upp för dagen...haha måste tusan käka nu!! Kommer falla ihop annars :p


Sjukt att helgen i princip redan är förbi! Har dock varit jätte trevligt! I Fredes vart det Fox & Anchor och Bulls me jobbet, och igår så, förutom att träningsvärken kom ikapp mig och jag inte kunde gå normalt, käkade ja sushi, tittade på film och spelade spel med Emilia och Rasmus! Haha.. Va mer händelserikt än vad det låter som men jag orkar inte skriva mer nu... måste äta något, på riktigt nu!


Haaj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards