What a Twist

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Mia - 27 september 2012 23:06

Kan knappt sätta mig ner!! Hahaha skulle behöva käpp!


Fyfan va gött me träningsvärk!

Faktiskt rätt gött me lite blåmärken och skrapsår här och var också! De e bevis på att man tränat ordentligt de!  :D

Har banne mig tränat varenda jäkla dag hittils den här veckan! Ska vila imorrn och på lördag, tror jag behöver det höhö.


Har vart på stan me Emilia idag! Skulle köpt mig ett paraply men grejen är såhär va, att vi e så jäkla sega och tjötar konstant så tiden bara flyger iväg, idag var inget undantag ^^... och vips så vare bara en halvtimma kvar tills hon skulle börja jobba. Så vart lunch från pasta vagnen, sen satt vi å filosoferade under ett träd på Stora Torg i några minuter haha. Men trevligt vare! Som vanligt! Hängde me henne till jobbet, de hade rea på alla ljus i butiken, så hmm jaaa...blev att jag köpte lite sånt, och en bakform! Äntligen har jag köpt en bakform!! Nu kan jag baka hemma hos älsklingen! Jippiiee! :D Haha va lycklig jag blev nu när jag tänkte på det... Är man lättroad så är man.

Har faktiskt städat idag! Damsög mitt rum...ska nog inte nämna hur många veckor sen jag damsög sist.  

Imorrn är det dags å fortsätta med städningen ,så nästa steg är att damtorka rummet...och resten av huset.    


Ähh går nog snabbt. Eller?


Ska nog käka kvällsmat nu!

Haaaaj på er!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards