What a Twist

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Mia - 14 september 2012 23:31

Åhhh va kallt det är här i huset!

Vi kom tillbaks från Riga i onsdags, så idag åkte jag till Halmstad. Blir jobb imorrn och övermorrn! (Blä)

Men har iaf tänt lite mysiga ljus här och där i mitt rum, i hopp om att det ska bli lite varmare...men asså, det händer inget. Det är som om den varma luften försvinner ut i universum! :(

Det doftar lite vanilj iallafall!


Näää, jag ska sova nu.

Trodde att jag skulle orka skriva mer men, näe! Så istället blir det någon bild eller två!...Eller tre!


Ps. Vill tillbaks till mitt hjärta och sova i våran säng!



 Mitt hjärta och jag på utflykt i Sigulda :D




 

:)





Jag fick världens finaste ros av baby :D


- Blommor e super billigt i Riga! Och det säljs hundratals utav dem överallt, fina buketter, enstaka blommor, tusen olika sorter! Och billigt, billigt, billigt. Och så kom vi tillbaks till Landskrona och såg ett blomsterstånd med små fattiga blomkrukor med små knoppar på. That was it. Haha.

  


Godnatt!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards