What a Twist

Alla inlägg under augusti 2012

Av Mia - 15 augusti 2012 22:51

Okej! Jag älskar att skriva listor, det spelar ingen roll vad det är för listor, bara det är listor. Så här kommer en lista på vad jag fått gjort i sommar! Kommer säkert glömma något :P


Ändrat utséendet på framsidans trädgård, (Alltså, grävt bort all mossa, slängt ner en massa sten, planterat en rhododendron buske på den lilla jordplätt som fick va kvar.) Resultatet blev suuper fint!

Åkt till Köpenhamn.

Vart på måndagsklubben.

Vart på After Beach för första gången! (Jää)

Jobbat.

Solat och badat (åtminstone några gånger höhö!)

Käkat på Trottobar! Har alltid velat äta där, och ska definitivt dit igen! :)

Bilat till stugan med Linnéa.

Lärt mig baka farmorbullar med Linnéa och farmor.

Klappat en häst.

Hmm... Asså, nu känns det som om jag glömt något!

Ähh.


Åh! På tal om saker jag gjort i sommar så var det ju egentligen inplanerat en trip till Vindelns folkhögskola nästa vecka för en friskvårdsmassage kurs. Den blev avbokad. Åhh, jag blir besviken bara jag tänker på det! Hade sett fram emot det så jäkla mycket. Så nu får alla som ställt sig i kö för att få massage, ja...hitta på något annat istället :D

Ska försöka hitta någon annan liknande kurs, kanske uppe vid Grebbestad om det finns? Älskar de delarna av Västkusten så varför inte ja :D


Hm, Ps.

Gick upp kvart över sju imorse bara för att äta, duscha och allt sånt dära innan avloppsmänniskorna skulle dyka upp. Enligt informationen vi fått så skulle det komma till oss här på gatunummer 3 A-D från 08.00 till 16.00 Så jag tolkade det som att vi som bor på A skulle få besök vid åtta. Haha!

Där satt jag och tittade på TV, käkade frukost, kände press över att det kanske inte var lägligt att tvätta, gå på toa, diska etc. om dom kanske dyker upp snart. Vid 10 tiden så sket jag i vilket och startade min jäkla tvättmaskin ändå :P Så ja...strax innan kl. tre dök dom upp, å då var jag påväg til jobbet så jag slapp vara hemma då :-D


..Ska nog ta hand om mina fötter nu. Har slängt ner dom i ett fotbad :) Hade gärna tagit kort men minneskortet till kameran e i Landskrona. Så ni får tyvärr inte se mina fossingar den här gången!

När föräldrarna kommer hem imorrn så kan jag sno alla bilder jag tagit med deras kameror, oh yeah! Ska försöka att lägga upp några här...om minnet inte sviker :)


Nä, nu säger jag gonatt!

Gonatt!


 

Av Mia - 14 augusti 2012 23:00

För ovanlighetens skull är jag trött när jag skriver här (ironi).

Jobbade kvällspass igår, har jobbat dagspass idag, imorrn blire kvällspass, så man kan ju tycka att det ska bli gött med sovmorgon. Höhö, icke! Det lär antagligen dyka upp lite folk här i huset som ska öppna upp och rensa avloppen runt åtta på morgonen. Yes! Precis det jag alltid önskat mig!


Oj vilken Déja-vù´jag fick nu! Haha häftigt!

Nähe, det vart inget långt inlägg här inte! Ska upp vid sju tänkte jag, lika bra å nanna kudde nu då. Så man hinner duscha, käka frukost och förhoppningsvis utrymma huset lagom tills avloppen skall vädras.

Så jag önskar er en godernatt!


:) Smile :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards