What a Twist

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Mia - 29 augusti 2012 23:27

Hängde med Emilia tidigare idag till nån träningsbutik, hon skulle köpa tandskydd och titta på skrevskydd...slutade med att jag gick med på att börja Krav Maga med henne! Hade först tänkt skippa, med tanke alla andra planer jag har för den här terminen, även fast jag har varit skit sugen ända sen i måndes. Men vafan, allt löser sig! Måste ju leva lite ;) Haha. Jaja nu äntligen får jag ju som jag vill iaf! Att få börja med självförsvar. Bara yoga som fattas, sen hade min träning varit komplett höhö.

Har alltid tyckt att det skulle vara häftigt å träna något som Krav Maga, men aldrig tänkt att jag faktiskt kommer göra'tt! Riktigt cooooooooooooooolt. Alla dumma människor där ute: Be ware! Bara säger.. :D


Annars då? Imorrn är jag leeeeediiiiig! Ska sova gott inatt, sen ta mig ut och springa lite, kanske till stan och titta på lite prylar. Och måla! Måla måste jag göra! Har ju några tavlor på beställning nu! Hihi, jag kan alltså kalla mig för konstnär nu ;D Konstnären Maria.

Wow. Vilken maffig känsla över den meningen. Så, nu borde vi alla ta en stund för oss själva och andas djupt samtidigt som vi tar in budskapet av detta. Jag är en konstnär. Awesome ;)

Haha och jag är trött.

Nej men jag ska testa lite nya färger jag fått! Romans mamma hittade ett sett med akvarell färger från ja, 60-talet?, på en loppis (om jag minns rätt! :)) Så det är ju lite annorlunda färger än det man köper idagens läge. Spännande! :D


Oj, kanske ska lägga sig då...om man ska springa lite imorrn! Om kroppen tillåter dvs! Har träningsvärk på ställen jag inte visste jag hade muskler! Underbar känsla.


Gonatt!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards