What a Twist

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Mia - 31 juli 2012 13:22

Åhh gud, vad jag vill tillbaks till Australien!! Så mycket Roman och jag inte fick gjort när vi var där!


                                    


Lite blandade bilder från Australien och Hong Kong som är av stor betydelse för mig, och ja, sushin har stor betydelse, Period. ;)

Av Mia - 31 juli 2012 11:25

Nyponte, havregrynsgröt med ekologisk äppelmos, fullkornsbröd med kalkonskinka och gurka.

The Perfect Breakfust!


Ska betala min hyra och en räkning(Gött med så lite utgifter per månad haha!) så fort jag hittar min bankdosa... vart tusan den kan ha tagit vägen?!

Boka besiktning ska också göras... (Tack mamma, för att du ger mig sånt ansvar;) 


Är förövrigt i Landskrona hos min älskling! Saknat han så mycket under hela sommaren! Har ju knappt setts eftersom vi båda jobbat hela tiden. Nu blir det en sista träff innan några veckor borta ifrån varandra igen. Nu på måndag nästa vecka sticker jag ju till stugan...eller vänta nu! Det blir ju eventuellt dop om två helger, då får vi ju ses! Wiii! :D

Men efter det så blire jobb en vecka, sen upp till Vindelns Folkhögskola en vecka, jobba i typ en halv vecka...SEN är det September!! Då har Roman ledigt, och jag har inte accepterat några pass under hela månaden. Ska bli göööött! Så en Riga resa är inplanerad! Flyg och hotell är redan bokat! :)


Oh! Har köpt en ny mobil! Äntligen! Haha dock ingen smartphone...vart en Nokia 100. Får duga till Oktober när windows 8 kommer ut. Då blire förhoppningsvis nått lite mer hightech :) Men den jag köpt nu får faktiskt väldigt mycket plus poäng! Behöver laddas en gång i veckan ungefär...sååå, kanske ska hålla mig till denna ? 200 kr. Inte så farligt :)


Har ändrat lite i mina framtidsplaner förresten! Så som planen är nu så ska jag nog söka till en Dietist utbildning i antingen Göteborg eller i Lund, för att om några år bli Hud och Spa Terapeut. Det känns på något sätt lite mer seriöst och mer säkert? Mycket tack vare mamma som kommit med idéer och tankar om vad som kanske skulle kunna bli bra.


Ska fixa lite Vampire Diaries avsnitt nu! Så sjuukt jäkla spännande! Innan jag började se serien tänkte jag mer eller mindre att den måste vara enormt löjligt, haha och nu är jag fast.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards