What a Twist

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Mia - 20 juni 2012 20:47

Tjena! Har precis käkat Kalaspuffar och skrivit en midsommarmatlista med min guldpenna! :-D

Hmm...matlistan är för en person. Den här Midsommarn kommer nog bli den tråkigaste jag haft, någonsin!! Ska nämligen jobba imorgon, jobba natt iövermorgon, och sen jobba på söndag. Jag är så frustrerad, för min del så kan vi gärna hoppa över helgen direkt till måndag istället. Ska försöka tagga måndagsklubben då! Då jävlar ska jag ha kul!

Får se fördelarna ändå; behöver inte tänka på vad jag ska ha för nått på mig på midsommar, behöver inte planera något alls faktiskt! Och jag kommer att vara ca 6000 kr rikare. Ja okej, nu mår jag fan bättre. 6000 kr. Riga ? Köpenhamn? Naaaaaaaaaaaaaaaajsssssss!


Näää ska bege mig till Ica Maxi flygstaden nu och handla allt, lika bra å få det överstökat! Ska även skicka ett litet paket till mamma, igen. Herrejäklar va hon kommer få post nu haha!


Har förresten råsolat me Emilia idag! Bränt mig! Igen! Även fast jag köpt SPF 15. Brukar ha SPF 8, utan att bränna mig...och utan att få färg me för den delen... nu bränner jag mig, men jag får också färg haha. Vet inte vilket jag föredrar...Inte OK att bränna sig.   

Fick sällskap av en fiskmås också. Faktiskt väldigt söt.


Hej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards