What a Twist

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Mia - 15 mars 2012 09:52

Ååååhhh, ja är sååå jäkla hungrig!!

Köket är ockuperat av några främmande män som ska fixa nya köksluckor till oss. Jätte trevligt! Men, jag är hungrig.  Allt som fanns i skåpen finns nu på köksbordet, golvet i köket och golvet i vardagsrummet....hur mycket hade vi egentligen i de gamla skåpen??! Jaja, min poäng är, att ja kommer fan inte åt att göra frukost...och dom ska vara här till ett, halv två! :/ Måste ju käka nått innan jag svimmar haha. Seriöst.


Funderar på att ta bilen till willys och handla...Eller om man kanske borde ta och försöka gräva fram en skål så jag åtminstone kan få i mig lite filmjölk... Då kan jag ju faktiskt överleva! Förhopningsvis! Trist bara att jag börjar jobba kl. tre....kommer ju inte kunna ta de lugnt me nå lunch heller...


Skulle egentligen vaknat nu också, men nån utav de här herrarna har en fenomenalt hög röst, så för en och en halv timma sen vaknade jag, irriterad och hungrig.


Borde nog göra något åt saken nu.


Hejsvejs

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards