What a Twist

Alla inlägg under januari 2012

Av Mia - 8 januari 2012 13:18

Istället för att äta allt julgodis som blivit över, så äter jag morötter med creme fraiche!
Istället för att duscha å göra mig i ordning sitter jag här, ofräsch, i morgonrock.

Istället för oboy så drack jag vatten igår(och tog en macka)
Istället för att behålla min morot för mig själv så erbjöd jag mamma att få smaka.

Istället för att passa på att damsuga mitt rum igår kväll när pappa bad mig, så flyttade jag bara damsugaren så att han inte såg den mer.

Istället för att...ähhhhhh! Kommer inte på nå mer! Tänkte att jag skulle vara lite poetisk eller så men......passionen är borta! I am Sorry!


Eller jo! Jag kom på en till! Istället för att göra det jag borde göra så gör jag det jag inte behöver göra!


----------------------------------------------------------------


Så vad är jag sugen på att göra idag då?

Jo:
Måla, har kommit på ett nytt motiv jag tänkte prova!
Å sen är jag faktiskt inte sugen på att göra något mer!


Och vad behöver jag göra idag då?

Städa

Träna

Duscha

Plugga

Söka jobb

Kolla efter lite jobb i Norge

 

Yeah.



Modren och jag bankar nytt tak på stugan, sommar 2011

Landskrona, sommar 2011

 

Natty lär mig hur man gör AS god sushi! Sommar-Höst 2011

 

Goaste fikan everrrr, Port Douglas 2011

Baby @ Twelve Apostles, Great Ocean Road 2011

 

Lorne 2011 

Tagen på Shelly Beach, Manly,Sydney 2011

 

Frankrike, December 2009 

Roatan, Honduras December 2008  

  

Älskling å jag i Malmö, efter en heldag i Köpenhamn :)

På besök i Stockholm Hösten(?) 2009(??), med min söta kusins dotter.

    

Studenten 08!

 

En trött älskling och en trött jag på nån kalasbra restaurang i Atlanta, Dec 2008

 

Hehe slängde upp några bilder som symboliserar härliga minnen!


Av Mia - 7 januari 2012 23:18

Jag är Tröött!

As usual :)

Så typiskt! Har haft jätte mycket som jag tänkt skriva om, och så nu är jag trött. Så då orkar ja ente!

Nae!

Å hungrig är jag me!


Så vet ni vad jag ska göra istället? Jag ska ta på mig min nya pyjamas som Romans mamma var så snäll och go å köpte till mig :) Vet ni, den är skit snygg! ;)

Fick ett gigantiskt ostronskal av henne också! Den ska användas som tvålfat, jajjemen!....I älsklingen och min blivande lägenhet då ;) När det nu sker... hehe.

Både Roman å jag drömde att jag fick jobb inatt! Fantastiskt! Måste betyda nått! Haha Okej...antagligen att både han och jag vill att jag ska få ett jobb.   Men tänk så betyder det att jag fåår ett jobb!!


Så nu har jag jallafall sökt lite jobb på internet, haha, får se hur det går... Känns bättre att gå runt till företagen och lämna CV personligen istället, å det får bli nu till veckan! ;)
Ska ta mig ett glas Oboy nu, sen blire nog sängen.


Ciao!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards