What a Twist

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Kvarg

Av Mia - 30 november 2011 13:47

Haha William Shatner e ju underbar!

Han har verkligen ändrat min uppfattning om han nu på senare år :P tyckte inte om han innan hehe.

Har kollat på youtube klipp efter youtube klipp i en timme nu :P


Idag har ja vart på HFABs arbetsförmedlingsbuss! Hehe, lite schysst, annorlunda arbetsförmedling så att säga...han som jobbar där verkar va bra mycket mer engagerad i sitt arbete än själva Arbetsförmedlingen!

Så om bara hotmail kan tänka sig att funka igen så ska ja slänga iväg ett mail till han me min CV :)

Kanske kan man få sig ett heltids jobb eller dylikt?


Skrev på fb för ett antal timmar sen att jag ska ta å baka lussebullar, men ja saknade kvarg å mjölk... så gick till Ica me brorsan, "råkade" gå inom Umai sushibar å strax efter satt vi hemma i köket igen och tryckte i oss sushi! Det e ju så jäkla underbart gott! ;)

Tanken är nu iaf att jag ska ta å baka lussebullar!  Eller nae, fel, det heter Saffransbullar med vanilj det jag ska göra :)

Lär nog bli gott!


Ska bara orka göra'ett också... E ordentligt trött nu efter maten heheh.


Hm..jaha ja...


Nä, de va la inget mer å skriva om idag tror jag?

Eller ja....Roman å jag har börjat planera att kanske sticka till Norge till våren för att tjäna snabba pengar! Om man skulle få tag på ett kanonbra jobb, kan va ett skit jobb, men bara man får bra betalt(väldigt bra betalt) så kan vi göra det! Har ju tänkt att bara va där i några månader å sen isånna fall sticka till Kanada eller Nya zealand direkt efter! Låter la bra?!

:-D


Okej, giv mig energi! Nu ska här bakas!


Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 31 januari 2022 23:56

Uppe i Norden, där bor jag och mina systrar Djupt inne i skogen möts vi upp för att leka och lyssna  till hinner från träden till visor om jorden till sagor om världen, så skriver vi ner dem och samlar på orden och tar med dem på färd ...

Av Mia - 28 juli 2014 12:28

På tal om utbildningar... Har varit så bestämd med det här Dietistprogrammet så det finns inte, har tänkt att jag nu banne mig har bestämt mig. Men självklart vart det ju inte så! Haha. Självklart.... xD   Har suttit och kikat på en annan utb...

Av Mia - 17 juli 2014 20:53

  Har äntligen köpt ingredienser och testat göra den där huskuren jag skrivit om! Det blev dock ingen geléaktig konsistens, som det stod i receptet att det skulle. Men det kanske har och göra med vilken honung man använder? Gott är det i alla fa...

Av Mia - 15 juli 2014 11:19

Jag tränade igår! Hör och häpna! Haha xD Tog ett 30 minuters pass vid lunch, bara ca 7 minuters uppvärming på en crosstrainer, sen körde jag ben, med lättare vikter än vad jag normalt brukar ha, lite armar och magövningar. Märktes att jag inte trän...

Av Mia - 12 juli 2014 23:11

Tröttnade på min gamla header, så testar att byta. Men, om jag får säga det själv, så lyckades jag faktiskt fånga en ganska bra bild på den här snoken!   Så ja, tills jag hittar en mer passande bild får den här duga :D       Kan ju till...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards