What a Twist

Direktlänk till inlägg 10 november 2011

We are the youth of today - Amy MacDonald

Av Mia - 10 november 2011 12:07

Hejdu hejdu!


Gud så fint väder det är ute! Då finns det bara en sak å göra ;)

Ut å gå! Gå till Ica för å hämta ett litet paket! Hihih älskar paket :D

Har beställt en hårvårds serie från Goldwell...tror i alla fall att det är Goldwell... Hmm...det här minnet asså :)


Jaja, sen äre in till gymmet! Ska skriva in mig på Fitness Xpress! Var hundra år sen jag tränade nu! Börjar få hängrumpa å gäddhäng här va haha.


Hmm sen då?

Damsuga lite? Måla lite? Har inte suttit med akryl färger å kladdat på jätte länge nu! Fast måste läsa lite teori först... Ska ha teoriprov #2 på måndag, då jädrar ska jag fixa det! Uppkörningen är redan klappat och klart. Ska bli skönt med körkort! Då ska jag köra till jobbet! Köra till Landskrona! Köra överallt! :-D Förutom till Ica...då kan man faktiskt gå... haha. Kan egentligen gå till jobbet också, men det är så jäkla mörkt när man slutar så då äre inge trevligt å gå hem, framför allt när man kommer ut till baksidan av butiken när man ska hem...ingen belysningen och avskärmat från allmänheten, perfekt för övergrepp haha.


Nehepp, jaha. Skulle egentligen jobbat i går och nu på fredag. Men tjejen jag ersätter(som blev uppsagt av olika anledningar) ville helt plötsligt jobba de sista dagarna på jobbet som hon har kvar...dvs den här veckan. Hon jobbade inte förra veckan så chefen antog att hon inte skulle jobba denna veckan heller. Men ja, ändrade planer ble det. Så jag stannade i Landskrona tills i går(skulle egentligen åkt hem i tisdes) så jag fick lite extra kvalitets tid med min älskling :)

Men så självklart ringde de från jobbet igår och frågade om jag kunde jobba ändå, för tösen jag ersätter jobbade inte ändå. Typiskt hehe:P Men tur va det att de inte frågade om jag ville jobba för att det saknades folk, utan mer ifall jag ville gå vid sidan om för att lära mig mer om hur det funkar där. Så katastrof blev det inte i alla fall. :P


Förresten! Har glömt å nämna det att jag hade min första arbetsdag förra fredagen, å jobbade lördagen också!..Bara så ni vet;) Höhö.


 

Ville bara ha något att skriva om haha! Så detta var la det mest intressanta i mitt liv för den här veckan!

Annars har Roman å jag vart på Väla å Ikea! Blivit peppade till att vilja jobba ännu mer! Så mycket fint det finns!

Jag har lekt med Natty också :D Tagit massa höstbilder! :D Som jag inte kan sno från fb...attans, jaja, ska be Natty skicka dem på skype sen.

Nej nu ska jag ha skönsång här hemma med Shakira och Amy MacDonald innan ja beger mig ut i denstora vida världen!


Ha en bra dag!


(Update)Här e lite höstbilder då :)

 

 Resultatet efter 15 försöket hehe.

 Tanken var att vi skulle lite "diskret" ta kort på huset i bakgrunden för det var så jäkla snyggt :P

   

 Försökte modellera litegrann...gick la sådär kanske.. haha. 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 31 januari 2022 23:56

Uppe i Norden, där bor jag och mina systrar Djupt inne i skogen möts vi upp för att leka och lyssna  till hinner från träden till visor om jorden till sagor om världen, så skriver vi ner dem och samlar på orden och tar med dem på färd ...

Av Mia - 28 juli 2014 12:28

På tal om utbildningar... Har varit så bestämd med det här Dietistprogrammet så det finns inte, har tänkt att jag nu banne mig har bestämt mig. Men självklart vart det ju inte så! Haha. Självklart.... xD   Har suttit och kikat på en annan utb...

Av Mia - 17 juli 2014 20:53

  Har äntligen köpt ingredienser och testat göra den där huskuren jag skrivit om! Det blev dock ingen geléaktig konsistens, som det stod i receptet att det skulle. Men det kanske har och göra med vilken honung man använder? Gott är det i alla fa...

Av Mia - 15 juli 2014 11:19

Jag tränade igår! Hör och häpna! Haha xD Tog ett 30 minuters pass vid lunch, bara ca 7 minuters uppvärming på en crosstrainer, sen körde jag ben, med lättare vikter än vad jag normalt brukar ha, lite armar och magövningar. Märktes att jag inte trän...

Av Mia - 12 juli 2014 23:11

Tröttnade på min gamla header, så testar att byta. Men, om jag får säga det själv, så lyckades jag faktiskt fånga en ganska bra bild på den här snoken!   Så ja, tills jag hittar en mer passande bild får den här duga :D       Kan ju till...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare bloggår

Sök i bloggen

Det Senaste!

Kategorier

Arkiv

RSS

bloglovin

Follow on Bloglovin

Skapa flashcards